کد خبر 372376
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی راهش را برای حضور در جام ملت‌های آسیا درست انتخاب نکرده است.

به گزارش مشرق، محمود یاوری در مورد علت دیدار روز گذشته‌اش با علی کفاشیان در فدراسیون فوتبال گفت: من برای دیدن دکتر احسانی به فدراسیون فوتبال رفتم و کلاس مربیگری که قرار است در اصفهان برگزار شود و اصلا به دفتر کفاشیان نرفتم.

وی در مورد اینکه اما کفاشیان گفته بود که یاوری دلش برایم تنگ شده بود که آمد من را دید گفت: من دلم برای همه مسئولان تنگ می‌شود آیا مشکلی هست؟ ولی روز گذشته برای صحبت با دکتر احسانی به فدراسیون رفتم و کفاشیان را هم در راهرو دیدم و با او احوالپرسی کردم.

سرمربی سابق تیم ذوب‌آهن در مورد زمان بازگشتش به لیگ برتر گفت: من هم‌اکنون هم در گود فوتبال هستم. مطالعه و تحقیق می‌کنم همانطوری که با پول خودم به جام جهانی برزیل رفتم. فوتبال تحقیق و مطالعه هم هست. گاهی هم تیم دارم و گاهی هم بدون تیم هستم.

وی در مورد وضعیت تیم ملی و برگزاری اردو در آفریقای جنوبی گفت: اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی مناسب نیست. هنوز حریف تمرینی ما به طور دقیق مشخص نشده. 8 - 9 لژیونر داریم که آنها در این اردو حضور ندارند این همه هزینه برای برگزاری اردوی تیم ملی آن هم با نفرات ذخیره در آفریقای جنوبی و تعطیلی 50 روزه لیگ خیلی مناسب نیست و این وضعیت را طبیعی و استاندارد نمی‌دانم.

یاوری در مورد اینکه پیش‌بینی می‌کند تیم ملی در جام ملت‌های آسیا موفق شود یا نه گفت: تیم ملی راهش را درست انتخاب نکرده بهتر بود که لیگ برتر ما ادامه پیدا می‌کرد و 15-20 روز لیگ تعطیل می‌شد و بازیکنان آن زمان به اردو می‌رفتند. تعطیلی لیگ هم مناسب نیست.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس