کد خبر 372255
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح گفت: در عین تلاش برای داشتن مذاکرات هسته‌ای در چارچوب مصالح نظام، نباید امید زیادی به سرانجام مطلوب مذاکرات هسته‌ای داشته باشیم.

به گزارش مشرق، سردار مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح پیش از ظهر امروز در حاشیه نخستین کنگره شهدای دانشجوی استان تهران که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این پرسش که ارزیابی شما از نتیجه مذاکرات هسته‌ای چیست؟ گفت: قبل از اینکه آثار مثبت قابل توجهی از این مذاکرات داشته باشیم به نظر من این مذاکرات با ابهام روبروست.

وی ادامه داد: کسانی که در برابر ما قرار گرفته‌اند مایل نیستند امورات براساس عدالت و حقوق قانونی و بین‌المللی که ما از آن برخوردار هستیم، حل و فصل شود.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح افزود: گروه 1+5 و کسانی که در برابر ما قرار گرفته‌اند، تلاش می‌کنند جلوی منابع قدرت ما از جمله مسائل اقتصادی را بگیرند.

سردار جزایری یادآور شد: ما در عین اینکه باید تلاش کنیم بهترین مذاکره در چارچوب مصالح نظام داشته باشیم، نباید امید زیادی نیز به سرانجام مطلوب نسبت به این مذاکرات داشته باشیم.

وی در خصوص اقدامات دشمن علیه کشور، گفت: تلاش گسترده‌ای که یک طرف آن در خارج از کشور و طرف دیگر کسانی که مستقیم و غیرمستقیم در فتنه 88 دست داشتند، در حال انجام است و این پیوند مجددا برقرار شده و تلاش می‌کنند به این وسیله نظام را با چالش روبرو کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس