کد خبر 372213
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آخرین ملت برای ثبت نام در آزمون دکتری سال 94 گفت: داوطلبان تنها تا ساعت 24 امشب فرصت دارند که در این آزمون ثبت نام کنند.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور، افزود: داوطلبان تنها تا ساعت 24 امروز چهارشنبه 26 آذرماه فرصت دارند در آزمون ثبت نام کنند چرا که این فرصت تمدید نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون 163 هزار و 833 داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش درباره الزام شرکت در آزمون برای داوطلبان شرکت در پردیس های خودگردان که پذیرش در آنها به صورت شهریه پرداز است، گفت: تمامی داوطلبانی که مایل به پذیرش در پردیس های شهریه پرداز هستند باید در کنکور دکتری 94 شرکت کنند. آزمون جداگانه ای برای پذیرش پردیس های خودگردان برگزار نخواهد شد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس