کد خبر 371873
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹

رزمندگان حزب الله اخیراً یک مزدور وابسته به سرویس جاسوسی «موساد» را شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش مشرق، رزمندگان حزب الله اخیراً فردی با نام اختصاری «م.ش» مسئول یگان عملیات خارجی (910) وابسته به مقاومت اسلامی که توسط سرویس جاسوسی «موساد» به خدمت گرفته شده بود را شناسایی و دستگیر کردند.

وبگاه خبری «النشره» حاکی است که حزب الله در ادامه نبرد اطلاعاتی خود علیه مزدوران موساد که از سال 2011 آغاز کرده بود، این بار موفق شد چند هفته گذشته یک شکار ارزشمند دیگری را به دام بیندازد.

بر اساس این گزارش، منابع آگاه از روند به دام افتادن این مزدور موساد در دام نیروهای امنیتی حزب الله لبنان، از سخن گفتن درباره شیوه شناسایی وی اجتناب کردند ولی تاکید کردند که مزدور جدید موساد از اهالی یکی از روستاهای جنوبی است و پیش از این به عنوان بازرگان همواره در سفر به سر می‌برد. سرویس جاسوسی موساد رژیم صهیونیستی این مزدور را در یکی از کشورهای غرب آسیا به خدمت گرفته بود.

یک منبع آگاه با بیان اینکه «م.ش» از چند سال گذشته با موساد همکاری می‌کرد، افزود: این مزدور در نقش بر آب شدن چند عملیات حزب الله سهم داشت. عملیاتی که در راستای انتقام گرفتن از دشمن صهیونیستی در پاسخ به ترور «حاج عماد مغنیة» بود.

بر اساس این گزارش، این مزدور که یکی از عناصر اصلی یگان 910 به شمار می‌رود، بسیاری از نیروهایی که مأموریت هدف قرار دادن منافع رژیم صهیونیستی را داشتند، را لو می‌داده است.

النشره گزارش داد که اطلاعات مشکوکی درباره احتمال دست داشتن «م.ش»‌در ترور حاج عماد مغنیة و شهید «حسام اللقیس» وجود دارد و شبهاتی درباره این موضوع وجود دارد. اللقیس یکی از فرماندهان برجسته حزب الله سال گذشته در لبنان ترور شده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
    0 0
    بی شرف چه پست مهمی هم داشته باید دوبلش می کردند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس