کد خبر 371436
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۸

قضيه بازداشت سياسي موجب شد تا طرفداران سينه‌چاكش حمايت‌هاي خود را علني كنند؛ حمايت‌هايي كه البته بيشتر بوي نگراني بابت آينده كاري را دارد تا دلسوزي براي مدير‌عامل گرفتار!

مشرق-

جنجال‌هاي مديران عامل پرسپوليس تمامي ندارد. قضيه بازداشت سياسي موجب شد تا طرفداران سينه‌چاكش حمايت‌هاي خود را علني كنند؛ حمايت‌هايي كه البته بيشتر بوي نگراني بابت آينده كاري را دارد تا دلسوزي براي مدير‌عامل گرفتار!
 
پرسپوليس حال و روز خوبي ندارد. دربي را كه بردند خيال هواداران پس از هفته‌ها نگراني راحت شد. منتها اين بار هم خيلي زود اميدهايشان نااميد شد. دستگيري مديرعامل اتفاق ناخوشايند ديگري بود كه يك بار ديگر براي پرسپوليس رخ داد. متأسفانه در يكي دو فصل اخير اين اتفاق چند باري براي اين تيم رخ داده. پس از بازداشت رويانيان و شيريني، اين بار نوبت مديرعامل جديد بود كه سر از اوين درآورد، با اين تفاوت كه به نظر مي‌رسد سياسي جرمش متفاوت از قبلي‌ها باشد.

تا همين چند ماه پيش كسي حميد رضا سياسي را نمي‌شناخت، چراكه بيشتر فعاليت او در حوزه تجارت و كارخانه داري بود اما به يك باره سر از دنياي مستطيل سبز درآورد. او به لطف حساب‌هاي پر از پولش خودش را به سرخپوشان چسباند و يك شبه به شهرتي قابل توجه رسيد. درست از همان موقع بود كه يكه‌تازي‌هايش شروع شد؛ تصميمات غير حرفه‌اي، تغييرات گسترده و اقداماتي كه  آبروي باشگاه را به خطر مي‌انداخت. جدا از توفان بركناري رحيمي و دايي، سفر به مادريد و ملاقات با سران رئال آتشي به راه انداخت كه اگرچه با مظلوم نمايي از پاسخگويي فرار كرد،حالا سياسي بازداشت شده بنا به دلايل مختلف دادستاني تهران خبر فوق را تأييد كرده و بعيد است كه مشكل آقاي مدير به اين زودي‌ها حل شود.
 
منتها برخي از دوستان وي درصدد هستند همان راهي را بروند كه سياسي رفت، يعني با مظلوم نمايي و برانگيختن احساسات عمومي شرايط را براي رهايي او از بازداشت فراهم كنند. ديروز حميد استيلي در گفت‌و‌گو با يكي از خبرگزاري‌ها در دفاع از عملكرد مديرعامل محبوبش به نكاتي اشاره كرده كه گويي وكيل مدافع سياسي بوده و تا به امروز رو نكرده بوده:« اميدوارم پدر و مادر سياسي در اين قضيه آسيب نبينند. او قتلي نكرده است كه بخواهد در زندان بماند. سياسي كارهاي فرهنگي زيادي كرد. او از 600 ـ 500 ميليون اسپانسري كه براي پيراهن وجود دارد گذشت و در بازي استقلال نام مبارك امام حسين (ع) را روي پيراهن بازيكنان حك كرد!»
 
در پاسخ به حميد استيلي لازم است چند نكته مهم را ياد‌آور‌شويم. اول اينكه از سرمربي تيم راه آهن بايد پرسيد كه چطور در چنين شرايطي بيش از اعضاي هيئت مديره و ساير دست‌اندركاران باشگاه پرسپوليس براي مديرعامل اين باشگاه دلسوزي مي‌كند؟ در حالي كه نزديكان وي سكوت اختيار كرده و اظهار نظري نمي‌كنند.
 
نوشتن نام مبارك سيدالشهدا (ع) روي پيراهن پرسپوليس حركت قابل تقديري است، اما متاسفيم از اينكه استيلي براي كمك به سياسي درتلاش است تا از اين حركت فرهنگي به نفع مديرعامل بازداشت شده و در جهت مظلوم‌نمايي بيشتر او استفاده كند. دوم اينكه بايد خدمت جناب استيلي عرض كنيم خانواده‌هاي همه زندانيان نگران عزيزانشان هستند اما حتي اين مسئله هم دليل قانع كننده‌اي براي اجرا نشدن قانون نيست. استيلي احتمالاً حسابي نگران آينده كاري‌اش است، ولي خيلي حساب شده اين نگراني را در لفافه بيان كرده. توجه داشته باشيد سياسي هم هيچ وقت اعتقادش به حميد استيلي در حرفه مربيگري را كتمان نكرده.

سياسي باز داشت شده و حتي آنها كه در مقام شاكي از او هستند اين روز‌ها از مصاحبه و حرف زدن استقبال نمي‌كنند. دليل باز‌داشت سياسي نيز هنوز مشخص نيست اما مي‌توان نتيجه گرفت كه اين روز‌ها دايه‌هاي مهربان‌تر از مادري براي سياسي پيدا شده‌اند كه تن و بدنشان مي‌لرزد اگر قصه باز‌داشت مدير‌عامل پرسپوليس بيشتر از اينها طول بكشد.

شيوا نوروزي (تحلیلگر روزنامه جوان)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ساری ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    چرت بود. آقای سیاسی انسان بسیار درست و دوست داشتنی می باشد ما مردم خیلی دوستش داریم.اگر کمکی از ما باشه برایش کوتاهی نمی کنیم جواد از ساری
  • منصور ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    لطفا مطلب چرت نزارین
  • ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    چوب خدا صدا ندارد وقتی این آقا با اسطوره فوتبال ایران این کار را انجام میدهد ......
  • سید احسان ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    استیلی دلش برای سیاسی نمیسوزه. دلش برای پول سیاسی میسوزه بعله.!
  • ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    أفرين به نویسنده
  • ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    سعی کنید منطقی یک نفر را تخریب کنید
  • ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
    0 0
    أفرين به نویسنده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس