کد خبر 371307
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴

امداد خودرو ایران از ۱۷ تا ۲۹ آذرماه طرح ویژه‌ای را برای مسافران جاده‌های منتهی به شهرهای مرزی کشور عراق اجرا و خدمات امدادی خود را به صورت ویژه و رایگان به زائران مراسم اربعین حسینی ارائه می‌کند.

به گزارش مشرق به نقل ازایکوپرس، با توجه به حضور میلیونی هموطنان در مراسم اربعین حسینی در کشور عراق و حجم بالای مسافرین جاده‌ای در مسیرهای منتهی به مرز مهران، شلمچه و چزابه ، 315 اکیپ امدادی خودرو به صورت ویژه و شبانه‌روزی به ارائه خدمت می‌پردازند.

این اکیپ‌ها در جاده‌ها و شهرهای ایلام، آبادان، خرمشهر، مهران، سوسنگرد، بستان و هویزه و همچنین پوشش جاده های اصلی در استان‌های تهران، اصفهان، خوزستان، لرستان، کرمانشاه، همدان، ایلام و چهارمحال و بختیاری با حداکثر ناوگان امداد خودرو ایران در خدمت زائرین حسینی و هموطنان خواهند بود.

براساس این گزارش، گروه‌های استقرار یافته در جاده های مرزی به صورت شبانه روزی و با امکانات و تجهیزات کامل تعمیراتی و با ناوگان های حمل، امدادسیار، انبارک سیار قطعات یدکی و ناوگان موتور سوار - در صورت به وجود آمدن ترافیک سنگین - و از راه تماس با شماره سراسری 096440 در کوتاه‌ترین زمان آماده خدمت‌رسانی هستند.

بر این اساس اکیپ‌های امدادی امداد خودرو ایران در سایر جاده‌ها و شهرهای کشور نیز جهت خدمت به زائران مراسم اربعین در مسیر برگشت به شهرهای خود تا روز شنبه 29 آذرماه به صورت آماده باش بوده و در صورت نیاز خدمت‌رسانی خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس