رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش گفت: برای شفاف شدن نحوه کمک‌های مالی افراد به ورزش، مسیر کاملا روشن و معین و تنها از طریق حساب‌های دولت خواهد بود.

به گزارش مشرق، مازیار ناظمی در مورد اخباری مبنی بر کمک برخی افراد به دو تیم استقلال و پرسپولیس برای خرید بازیکن گفت: قطعا آنها با حسن نیت در تمام این سال‌ها به ورزش کمک کرده‌اند اما در این زمان که به زمان واگذاری استقلال و پرسپولیس نزدیک می‌شویم چنین بحثی برای این دو باشگاه مطرح نیست ولی در رده‌های ملی این امکان خیر وجود دارد و استقبال می‌کنیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش افزود: نحوه کمک‌های افراد علاقمند ورزش مسیر روشنی پیدا کرده و الان با مرکزیت وزارت ورزش و جوانان علاقمندان می‌توانند در حمایت از ورزش و به خصوص تیم ملی فوتبال ایران از طریق حساب‌های دولت و به طور علنی، مشخص و روشن به ورزش کمک کنند تا بعدها جای شائبه‌ای هم نباشد.

وی با تقدیر از توجه خیرین به ورزش به وی‍ژه فوتبال گفت: امیدواریم این روند با کمک این عزیزان برای تمام رشته‌های ورزشی و به خصوص در حوزه ساخت و ساز اماکن ورزشی در جای جای ایران صورت گیرد.
منبع: سایت وزارت ورزش و جوانان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • یوسی ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
    0 0
    چشمممممممممممممممممممممممممممممممممم،چایی در خدمت باشیم؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس