کد خبر 371262
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷

رسانه‌های آمریکایی در دو روز گذشته ادعاهای متعددی را در مورد حمله هکرهای ایرانی به شرکت های مختلف آمریکایی منتشر کرده اند.

به گزارش مشرق، انگجت نوشت: بر اساس اخبار منتشر شده، اف بی آی مدعی شده که هکرهای ایرانی شرکت های دفاعی، آموزشی و انرژی ایالات متحده را مورد حمله قرار داده اند و ایرانی ها عملا یک نبرد سایبری را بر ضد آمریکا به راه انداخته‌اند.

اف بی آی از افزایش پیچیدگی های حملات هکری ایران نیز خبر داده و افزوده که بررسی‌ها نشان می‌دهد حملات یاد شده از دو مرکز در داخل ایران انجام شده است.

هفته گذشته هم شرکت امنیتی Cylance از کشف عملیات هکری ایران موسوم به Cleaver در 16 کشور خبر داد که بیش از 50 قربانی داشته است. اف بی آی از شرکت های آمریکایی که قربانی این حملات شده اند خواست هر چه سریعتر اف بی آی را از این موضوع مطلع کنند.

ایران بارها ادعاهای منابع غربی را در مورد حملات هکری به شرکت های آمریکایی رد کرده و تاکید کرده که خود قربانی حملات سایبری ایالات متحده و رژیم صهیونیستی بوده است. از جمله موارد این حملات می توان به طراحی بدافزار استاکس نت برای آسیب وارد کردن به تاسیسات هسته‌ای ایران اشاره کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس