کد خبر 370750
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۰

عليرضا منصوريان سرمربي نفت تهران موفق شد رکورد شکست ناپذيري اش را حفظ کند و راه آهن را در دقايق پاياني شکست داد.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی خبرنگاران بود:

راه آهن با استرس بازی می کرد

تیم ما برای این بازی خیلی خسته بود اما با وجود این مشکلات در جریان بازی مالکیت بازی را در اختیار داشتیم و با یک ضربه حرفه ای گل زدیم. در بهترین دقیقه به گل رسیدیم. خط دفاعی راه آهن خیلی خوب عمل کرد. ما هم تمرین کرده بودیم و توانستیم در دقیقه 91 که تیم حریف با استرس بازی می کرد به آنها گل بزنیم.

از جوانی حریف استفاده کردیم

تیم حریف جوان بود و ما از جوانی شان استفاده کردیم.ما برنامه هایمان را درست اجرا کردیم. این برد در بهترین زمان برای ما رقم خورد. اگر بازیکنان برنامه های ما را انجام نمی دادند، نمی توانستیم در نقطه ای که الان در آن هستیم، قرار بگیریم. فاصله ها در جدول بسیار کم است.

آرزویم حضور تیم ملی در فینال آسیاست

آرزویم این است که تیم ملی مان به فینال برسد و ما در پنجاه و دومین روز بعد از تعطیلات دوباره به لیگ برگردیم. این یعنی اینکه تیم ملی مان به فینال رسیده و قطعا در آن روزها همه مردم خوشحال هستند.

حریفان آسیایی را زیر نظر می گیریم

بعد از قرعه کشی متوجه شدیم باید با برنده نماینده عمان و قطر در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم. از همین حالا هر 2 حریف را زیر نظر می گیریم تا با برنامه ریزی دقیق به دیدار پلی آف رفته و سپس به امید خدا به مرحله گروهی صعود کنیم.

از کادر پزشکی تشکر می کنم

تیم ما در دقیقه 91 به گل می رسید، نشان دهنده عملکرد خوب کادر پزشکی و بدنسازی تیم نفت است که از این طریق از تک تک آنها تشکر می کنم و باید این برد را حاصل تلاش تمام گروه مربیگری تیم نفت دانست.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس