کد خبر 370732
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۹

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اتفاقاتی برایم رخ می‌دهد که می خواهم طناب بیاورم و خودم را دار بزنم.

به گزارش مشرق، سوشا مکانی پس از شکست 2 بر یک پرسپولیس برابر فولاد در مورد اشتباهات خودش در این بازی اظهارداشت: در تمام 11 سالی که فوتبال بازی کرده‌ام تاکنون این اتفاقات برایم رخ نداده بود، نمی‌دانم دلیل این اتفاقات چیست ، واقعاً نمی‌دانم باید چه کنم! می‌خواهم طناب بیاورم و خودم را دار بزنم.

وی ادامه داد: از این شرایط خسته شده‌ام و نمی‌دانم چقدر باید عذرخواهی کنم، امیدوارم هرچه زودتر این اتفاقات تمام شود و دیگر اینگونه اشتباه نکنم، نمی‌توانم درک کنم که چرا این اتفاقات پشت سر هم برایم رخ می‌دهد اما دعا می‌کنم که هرچه زودتر مشکلات برطرف شود.

مکانی درمورد قضاوت داور مسابقه خاطرنشان کرد: در مورد داوری نظر نمی‌دهم چرا که بیشتر فکرم درگیر عملکرد خودم است، گل‌های بسیار بدی خوردیم و باید تلاش کنیم در هفته‌های آینده این اتفاقات رخ ندهد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
    0 0
    ضایعترین گل تاریخ فوتبال جهان رو سوشا خورد!!!!
  • ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
    0 0
    اشکالی نداره سوشا جان! این آخرین گل خوریات نیست! در تو استعدادهای عجیبی در گل خوردن می بینم! انشائ الله در آینده گل های جدید دشت می کنی!
  • یک دروازه بان قدیمی ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۱
    0 0
    آقای سوشا هم خودت و هم مربیانت خوب می دانید که مهمترین اصل در دورازه بانی داشتن تمرکز بر کار است. البته اشتباه و خطا در ذات انسان نهفته است لیکن وقتی تکرار می شود یک جای کار می لنگد. در واقع دروازه بانی که به جای انجام تمرینات مداوم برای پوشاندن نقاط ضعف خود به حاشیه بپردازد نتیجه اش جزء این نمی شود ما آنچه در تلویزیون می بینیم کمی کند به نظر می رسی و روی خروج هایت با اطمینان نیستی بعضی وقتها نیز جایگیری هایت غلط است . البته همه اینها با تمرین حل می شود . لیکن مهمترین چیز تمرکز است که بهتر است بیشتر به آن بپردازی موفق باشی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس