کد خبر 370507
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۶

معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران گفت:‌ به سبب بالا بودن غلظت ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون از حد مجاز امروز نیز هوای تهران برای گروه‌های حساس در شرایط ناسالم قرار گرفت.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، محمد رستگاری معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران، درباره شرایط کیفی هوای تهران طی روز جاری اظهار داشت: بر اساس اطلاعات حاصل از دستگاه‌های سنجش آلودگی هوا طی 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 11 هوای تهران برای گروه‌های حساس در شرایط ناسالم قرار دارد.

معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران در ادامه افزود: بر همین اساس شاخص کیفیت هوا در خصوص آلاینده‌های مونوکسید کربن، ازن، دی‌اکسید نیتروژن و دی‌اکسید گوگرد به ترتیب روی اعداد 47، 15، 70 و 35 قرار دارد.

وی ادامه داد: این در حالی است که شاخص کیفیت هوا در خصوص آلاینده‌های ذرات معلق با قطر کمتر از 10 میکرون و همچنین ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون به ترتیب روی 72 و 128 قرار دارد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس