کد خبر 370264
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۰

پروازهای شماره ۳۴۱۷ و ۳۴۱۹ ایران‌ایر که قرار بود امروز به مقصد بغداد پرواز کنند، به دلیل نقص فنی با تأخیر مواجه شده و مسافران را در فرودگاه امام خمینی (ره) بلاتکلیف گذاشتند.

به گزارش مشرق، پرواز تهران - بغداد هما به شماره 3417 قرار بود ساعت 12 امروز مسافران را به سمت بغداد جابه‌جا کند اما به دلیل بروز نقص فنی مقرر شد این پرواز ساعت 18 امروز انجام شود.

یکی از مسافران این پرواز به فارس گفت: با وجود اعلام مسئولان ایران‌ایر مبنی بر انجام این پرواز در ساعت 18 امروز اما باز سرگردانی مسافران ادامه داشت و مسئولان این شرکت هواپیمایی وعده دادند که پرواز ساعت 23 امروز انجام می‌شود.

این مسافر افزود: لحظاتی پیش حدود 400 نفر از مسافران را از گیت عبور داده و به سمت سالن ترانزیت هدایت کردند اما مسافران اعلام کردند که پرواز آنها در این ساعت به فرودگاه بغداد موجب سرگردانی مسافران در آنجا خواهد شد.

وی ادامه داد: مسافران می‌گویند که اگر در نیمه‌های شب وارد فرودگاه بغداد شویم باید به سرعت فرودگاه را ترک کرده و به خیابان‌های اطراف برویم بنابراین شرکت هواپیمایی مذکور یا باید ما را به سمت نجف منتقل کند و یا اینکه با قبول خسارت هزینه پرداختی ما را به ما برگرداند.

این مسافر گفت: در همین حین به دلیل اعتراض مسافران برخورد فیزیکی بین یکی از مسافران و مسئولان رخ داد که نیروی انتظامی به سرعت به این مسئله فیصله داد.

وی افزود: فعلاً مسافران پرواز 3417 تهران - بغداد در سالن ترانزیت منتظر مانده‌اند و سوار هواپیما نمی‌شوند تا تصمیمی اتخاذ شود که به سرگردانی آنها در فرودگاه بغداد ختم نشود.

این مسافر ادامه داد: پرواز دیگر ایران‌ایر به شماره 3419 قرار بود ساعت 17 امروز مسافران را به سمت بغداد جابه‌جا کند که این پرواز نیز با مشکل مواجه شد.

وی افزود: مسئولان ایران‌ایر به ما اعلام کردند که این پرواز در ساعت 22 انجام می‌شود اما خبری از انجام پرواز نشد و لحظاتی پیش اعلام شد که پرواز ساعت 5 صبح انجام می‌شود.

وی ادامه داد: زمانی که مسافران به دلیل بروز این تأخیرات به مسئولان‌ ایران‌ایر اعتراض کردند، مسئولان این شرکت هواپیمایی اعلام کردند که ممکن است اصلاً این پرواز انجام نشود.

این مسافر گفت: با وجود آنکه زمان صرف شام فرا رسیده بود اما شرکت هواپیمایی مذکور هیچگونه پذیرایی از مسافران نداشت و مسافران که اغلب افراد سالخورده و کودکان هستند در فرودگاه امام بدون دریافت هیچ نوع خدماتی سرگردان هستند.

وی بیان کرد: روحیه مسافران به دلیل تحمل مشکلات از بعدازظهر امروز تضعیف شده است و انتظار داشتیم حداقل مسئولان ایران‌ایر با زبان خوش با مسافران صحبت کنند در حالی که نه تنها هیچ پذیرایی از مسافران نشد در کنار آن درگیری‌های لفظی بین مسافران و مسئولان ایرلاین و فرودگاه به وجود آمد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس