کد خبر 369961
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳

منچستریونایتد موفق شد با شکست ساوتهمپتون پنجمین پیروزی پیاپی خودش را بدست آورد .

به گزارش مشرق، فن خال به برتری حریف و خوش شانسی تیمش اعتراف کرده است . لوئیز فن خال بعد شکست تیم هموطنش با نتیجه ۱-۲ گفت :" در نیمه اول توپ را زیاد از دست دادیم چون جایگیری های مان خوب نبود . موقعیت های ساوتهمپتون از پاس های اشتباه ما بدست آمد . باید روی توپ اعتماد بنفس می داشتیم و امشب در این مورد ضعیف بودیم . درباره این موضوع در بین دو نیمه صحبت کردم . علی رغم نتیجه خوب امشب عملکرد خوبی نداشتیم . در نیمه دوم بهتر شدیم ولی در کل حریف بهتر از ما بود و ما شانس آوردیم. گل اول مان هدیه حریف بود و گل دوم هم دروازه بان کارمان را راحت کرد . خیلی خوش شانس بودیم .

اعتماد بنفسی که در طول هفته در زمین تمرین دیده بودم را امشب ندیدم . در جریان بازی جایی می باشد که شما باید خودتان را نشان دهید . هنوز نمی توانم بگویم واقعا روی دور خوبی افتادیم چون نمایش خوب نبود. برای افزایش اعتماد بنفس به نمایش های بهتر احتیاج داریم و برای رسیدن به آن باید تمرین و تلاش کنیم .

مک نیر اعتماد بنفس نداشت . سه موقعیت تقدیم حریف کرد . تعویض زودهنگامش برای من و پدی ناامید کننده است ولی به عنوان مربی مسئول هستم . تصمیم سختی بود ولی به نفع خودش هم می باشد . این فقط یک بازی و یک لحظه از زندگیش بود . "
منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس