عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه امروزه ما ابداع کننده طرحی نو در تولید سامانه‌های دفاعی و نظامی در جهان هستیم، افزود: سامانه پشتیبانی موشکی زمین به هوا در کشور اجرایی و عملیاتی شده است.

به گزارش مشرق، محمد صالح جوکار درباره بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس (دوشنبه 17آذر) از نمایشگاه دستاوردهای پدافند هوایی، تصریح کرد: دلاور مردان ایرانی با اتکا به فرهنگ بومی سازی تجهیزات نظامی توانستند نه تنها بخش اعظمی از سامانه‌های دفاعی کشور را به بهره برداری برسانند، بلکه نشان دادند که با اتکا به نیروهای بومی تا چه حد می‌توانیم پیشرفت کنیم.

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس با بیان اینکه سامانه‌های دفاعی ایران در جهان جدید و تک است، ادامه داد: در نمایشگاه پدافند هوایی آخرین پیشرفت‌های دفاعی کشور درحوزه کشف، شناسایی، درگیری و انهدام، جمع آوری اطلاعات سیگنالی، فرماندهی و کنترل و ارتباط به نمایش گذاشته شده است که به حق در عرصه جهانی بی همتا و بی نظیر به شمار می‌آید.

وی به میزان یادآورشد: ما در راستای تولید سامانه‌های نظامی به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته ایم که نمونه آن بومی سازی و استفاده مختصصان داخلی در عرصه تولید نرم افزاری‌های دفاعی و نظامی در کشور است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یکی از دستاوردهای عرصه نظامی و دفاعی کشور را عملیاتی شدن سامانه پشتیبانی موشکی زمین به هوا در کشور دانست و از نمایش این فناوری دفاعی پیشرفته در نمایشگاه دستاوردهای پدافند هوایی خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
    0 0
    در جهان بی همتا و تک و بی نظیره ...!
  • ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
    0 0
    وای خدای من تشکر عجب سامانه پیشرفته ای پشتیبانی موشکی زمین به هوا!!..یعنی موشک پدافندی که شلیک بشه این موشکه رو تر و خشک می کنه؟
  • manamhamintor ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
    0 0
    ye aks az peojeye shahid tehrani bedin hal konim
  • ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
    0 0
    خودتون رو مسخره کنید با اون نظر بی معنی که دادین بیشتر شما لیاقت مسخره شدن رو دارید اگه این ها نبودن تا الان به امریکاییها میگفتین اق دایی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس