کد خبر 369805
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴

مقامات آمریکایی اعلام کردند پارس یک سگ عملیات نیروهای ویژه این کشور برای آزادسازی دو گروگان در یمن را ناکام گذاشت.

به گزارش مشرق، مقامات آمریکایی اعلام کردند زمانی که نیروهای ویژه این کشور به محل نگهداری دو گروگان در یمن نزدیک شدند، یک سگ با پارس کردن خود عملیات این نیروها را لو داد.
بگفته این مقامات، پس از پارس کردن این سگ، افراد مسلح عضو القاعده تیراندازی به سوی نظامیان آمریکایی را آغاز کردند.

این عملیات که دومین عملیات برای آزادسازی گروگان آمریکایی در مدت ده روز بود با مشارکت چهل نیروی ویژه این کشور آغاز شد. این نیروها با یک هواپیمای «وی 22 اوسبری» که ویژگی های مشترکی مانند جنگنده و بالگرد دارد و می تواند به صورت عمودی پرواز کند به نزدیک محل عملیات منتقل شدند.نیروهای آمریکایی سپس با پای پیاده به سوی محل نگهداری گروگان نزدیک شدند که پارس کردن یک سگ افراد مسلح القاعده را خبردار کرد.

این مقام آمریکایی افزود: نیروهای آمریکایی به فاصله صدمتری ساختمان رسیدند که افراد مسلح تیراندازی شدید را آغاز کردند. یکی از افراد مسلح وارد ساختمان شد و پس از آن صدای تیراندازی از داخل ساختمان به گوش رسید.

مقامات آمریکایی معتقدند این افراد مسلح در داخل ساختمان به سوی دو گروگان آمریکایی و آفریقای جنوبی تیراندازی کرد و باعث کشته شدن آنها شد.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهدی ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
    0 0
    چقدر نیروهای امریکایی ویژه هستند خخخخخخخ
  • ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
    0 0
    جمع کنید بابا دوره دروغ و تزویر شما آمریکائی ها که موفقیت دیگران به کام شماها تبلیغ می شد گذشت - وضع کدخداهای کشور مارا در سال 57 پیدا کرده اید (کدخداها تمام دزدی و جرائم را سازمان می دادند مثلا خودشان بوسیله عوامل خودشان می دزدیدند و...کشف می کردند هزاران دوز و کلک) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران هر سگی و الاغی سقط می شد سر حیوان مرده را به طعنه به کدخدا هدیه می کردند - که به تدریج بی عورزه ترین آدم ها شده بودند غمخوار کد خداها و...
  • مهدی ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
    0 0
    مشرق تو دیگه چرا؟ متن رو اصلاح کن. سگ پارس نمی کنه. واق واق می کنه.
  • manamhamintor ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
    0 0
    dorood bar sag marg bar amrika
  • ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
    0 0
    ان شا الله که با همدیگه محشور بشند.
  • محمد ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
    0 0
    آفرین مهدی جان. کی میخوایم درس یاد بگیریم و کی میخوایم درس پس بدیم. تا اونجاییکه من عامی میدونم اعراب اینا رو انداختن به جون پارسیان که سگ پارس میکنه! و شاهنامه آخرش خوشه که در شاهنامه ایرانیان از اعراب شکست میخورن و ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس