کد خبر 369712
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: درخواستی از سوی باشگاه استقلال برای جذب نوید‌کیا به ما نرسیده است اما اگر پیشنهادی هم بیاید این بازیکن را به استقلال نمی‌دهیم.

به گزارش مشرق، رسول خوروش درباره شایعه پیشنهاد باشگاه استقلال به رسول نوید‌کیا گفت: هنوز درخواستی در این باره به دست ما نرسیده است اما اگر استقلال نوید‌کیا را می‌خواهد باید درخواست رسمی بدهد هرچند که ما با این درخواست موافقت نمی‌کنیم.

وی درباره اینکه این تیم لیست مازاد دارد یا نه افزود: نه تنها لیست مازاد نداریم بلکه برای تیم‌مان بازیکن هم کم داریم.

خوروش درباره شایعه ناراحتی شهاب گردان از باشگاه سپاهان افزود: همیشه دشمنان باشگاه سپاهان برای اینکه برای ما حاشیه درست کنند صحبت از ناراحتی گردان را مطرح می‌کنند اما برای آخرین بار به آنها می گوییم که از این مسائل دست بردارند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره وضعیت آندرانیک تیموریان و اینکه گفته می‌شود باشگاه سپاهان خواهان جذب اوست اظهار داشت: آندو هنوز با استقلال قرارداد دارد و هر وقت که قراردادش را با این تیم فسخ کرد آن وقت تازه تصمیم می‌گیریم که چه کاری انجام دهیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود باشگاه سپاهان خواهان جذب مهرداد کفشگری است و این بازیکن هم پاسخ منفی به سپاهان داده ادامه داد: هیچ‌گاه ما به دنبال این بازیکن نبودیم چرا که اگر کفشگری را می‌خواستیم حتما برای باشگاه پرسپولیس نامه می‌زدیم اما اینکه بازیکنی خودش چنین مسئله‌ای را مطرح کند دلیل نمی‌شود که بگوییم ما به دنبال او هستیم.

خوروش در مورد جذب بازیکن خارجی به سپاهان هم گفت: یک بازیکن از بوسنی به تمرینات ما آمد که بعد از اینکه عملکردش را ارزیابی کردیم به کشورش برگشت اما یک بازیکن به نام ماریو که هافبک دفاعی است از امروز در تمرینات ما شرکت کرده تا پس از تست فنی ارزیابی شود. او سابقه بازی در هایدوک کرواسی را دارد و همچنین در لیگ‌های روسیه و اتریش هم بازی کرده است. ماریو 13 بازی ملی برای تیم زیر 23 سال کرواسی انجام داده و در حال حاضر هم 29 ساله است.

وی در پایان درباره شایعه حضور حسین فرکی در سپاهان افزود: فرکی یک بار در مورد این مسئله صحبت کرد و گفت که سپاهان را ترک نمی‌کنم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس