کد خبر 369131
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به کاهش دما تا پایان هفته برای نیمه شمالی استان یخبندان شبانه پیش بینی می شود.

 به گزارش مشرق، 'محمدرضا امیرمرادی' مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان، در نامه ای به استاندار سیستان و بلوچستان اعلام کرد: برای بیشتر نقاط استان کاهش دما انتظار می رود به طوری که بر اساس پیش بینی های صورت گرفته در زاهدان و نواحی سردسیر مرکزی دمای کمینه هوا بویژه از روز دوشنبه تا پایان هفته به حدود چهار تا هفت درجه زیر صفر می رسد.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت جوی، یخبندان شبانه و سرمای هوا برای نیمه شمالی سیستان و بلوچستان تا پایانه هفته تداوم خواهد داشت.

وی گفت: از ساعات نیمه شب امشب تا فردا /یکشنبه/ مجددا در منطقه سیستان وزش باد شدید و توفان گرد و خاک همراه با کاهش شعاع دید و کیفیت هوا رخ خواهد داد و بیشینه سرعت وزش باد در این مدت به حدود 80 تا 90 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: همچنین تحت تاثیر گرد و غبار شمال، فضای شهرهای مرکزی و زاهدان غبارآلود می شود و وزش باد همراه با گرد و خاک نیز در نوار شرقی و نواحی جنوب شرقی استان در طول سه روز آینده تشدید خواهد شد.

وی اظهار داشت: از اواخر روز دوشنبه از شدت وزش باد در شمال سیستان و بلوچستان کاسته می شود.

امیرمرادی گفت: دریای عمان در نواحی شرقی سواحل استان به دلیل وزش باد نسبتا شدید شمال شرقی مواج خواهد بود.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس