کد خبر 369052
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰

منابع امنیتی در استان الانبار از حضور ۱۱ هزار نیرو برای مقابله با داعش خبر دادند.

به گزارش مشرق، پایگاه النهرین نوشت: عدنان نعمه تحلیلگر عراقی گفت: داعش توان خود را طی سه ماه گذشته از دست داده است و بسیاری از سرکرده های آن به ویژه کسانی که از موصل عضو این گروهک بوده اند فرار کرده اند و ساکنان موصل با داعش همکاری نمی کنند و سرکرده های آن نیز هدف حملات هوایی قرار دارند.گروهک داعش با تغییراتی که انجام داده است به دنبال بهبود وضع داخلی خود است.

وی اهمیت فعال کردن عشایر در تسریع آزادی مناطق از قبضه افراط گرایان و بازگشت امنیت و ثبات در آن را مورد تاکید قرار می دهد و احتمال داد که داعش به زودی در موصل دچار فروپاشی شود.

لبیک به ندای مرجعیت دینی

سعدون الخزرجی رئیس اداره اوقاف شیعی در دیالی در پی درخواست مرجعیت برای خالی نکردن شهرها در هنگام مراسم اربعین گفت: ساکنان شهرهای بحرانی دردیالی ملزم به پایبندی به توصیه های مرجعیت هستند.وی از مشارکت تشکلات نظامی زنان در تامین امنیت زائران و نیز حضور نیروهای مردمی در این مهم خبر داد.

هلاکت 13 داعشی در استان صلاح الدین

در منطقه بیجی در شمال تکریت نیروهای امنیتی عراقی 13 داعشی را به هلاکت رساندند.

ادامه جنایات داعش علیه ساکنان کبیسه در الانبار عراق

یک منبع امنیتی در عملیات الانبار از مجبور ساکنان کبیسه از سوی داعش برای ترک منازل و کاشانه خود بدون اینکه بتواند دارایی های خود را بردارند خبر داد.

تدابیر امنیتی در جاده‌های بغداد به کربلا

محمد الربیعی رئیس کمیته امنیتی در شورای استان بغداد از طرح امنیتی قوی با هماهنگی نیروهای مردمی که از روز سه شنبه هفته جاری برگزار می شود خبر داد و افزود: تدابیر امنیتی ویژه ای در جاده های منتهی به کربلا اتخاذ خواهد شد.

طرح ویژه حمایت از زائران حسینی(ع)

غالب العطیه سخنگوی پلیس دیالی از تدابیر امنیتی ویژه برای حمایت از زائران حسینی(ع) خبر داد و بیان کرد: طرح امنیتی بر خلاف گذشته است به طوری که بخشی از نیروها برای مبارزه با تروریسم و بخش دیگر برای حمایت از زائران به کار گرفته می شوند.

یازده هزار نیروهای آماده مقابله با داعش در الانبار

احمد السلمانی عضو شورای استان الانبار گفت: اوضاع امنیتی در الانبار با ثبات است و نیروهای امنیتی منطاق الحوز و السجاریه را به طور کامل از بمب پاکسازی کرده اند.
وی افزود: تروریست ها به جنگ رسانه ای و ایجاد رعب و وحشت روی آورده اند و وارد جنگ واقعی نشده اند.آنها روحیه های درهم شکسته دارند و در برابر ارتش دولتی آموزش دیده توان رویارویی ندارند.7000 جنگجو الانباری در پایگاه های الحبانیه و عین الاسد مستقر هستند و 4000 نیروی پلیس آموزش دیده و آماده نبرد هستند و فقط مشکل سلاح دارند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس