یک کارشناس سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران امشب در پایتخت خبر داد.

به گزارش مشرق، امین‌حسین نقشینه در گفت‌و‌گو با خبرنگار محیط زیست خبرگزاری تسنیم در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: در حال حاضر افزایش ابر برای آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی پیش‌بینی شده است که از بعدازظهر بارش‌ها به شمال غرب کشور کشیده خواهد شد.

وی با بیان اینکه فردا در سواحل شمال بارش برف و باران همراه با وزش باد خواهیم داشت، گفت: یکشنبه بارش پراکنده در سواحل شمال و شمال شرق کشور رخ می‌دهد همچنین می توان گفت در بیشتر مناطق کشور طی سه روز آینده جو نسبتا آرام حاکم خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه فردا و پس فردا دریای خزر مواج پیش‌بینی شده است، افزود: دوشنبه افزایش نسبی دما در شمال غرب و سواحل شمال خواهیم داشت و چهارشنبه در شرق ترکیه بارش‌ها شدت می‌یابد.

نقشینه با اشاره به اینکه آسمان امروز تهران همراه با افزایش ابر خواهد بود و امشب بارش پراکنده باران داریم، اظهار داشت: فردا در ارتفاعات تهران بارش‌ها به صورت خفیف خواهد بود و شنبه بعدازظهر کاهش ابر پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: کاهش دما و غبار محلی دوشنبه برای تهران پیش‌بینی می‌شود و بیشینه دمای امروز تهران 10 و فردا 12 و دوشنبه 10 درجه سانتی‌گراد خواهد بود همچنین برای آبعلی با 7 درجه زیر صفر، فیروزکوه با 5 درجه زیر صفر و شهریار و چیتگر با صفر درجه سانتی‌گراد زیر صفر هوایی سرد را شاهد خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه برای جاده‌های کوهستانی مانند هزار و چالوس بارش برف پیش‌بینی می‌شود که باید تذکر داد که جاده‌ها لغزنده هستند، گفت: دمای هوای لواسان 3 درجه زیر صفر و ورامین با یک درجه زیر صفر پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس