فرمانده کل سپاه گفت: استحکام دیپلماسی ما در مذاکرات هسته‌ای، مدیون الهام بخشی انقلاب اسلامی و اقتدار دفاعی و امنیتی نظام مردمی ماست، نه آنکه امنیت نظام اسلامی‌مان دست‌آورد مذاکرات یکساله اخیر باشد!

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی سپاه، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه جلسه هیئت عالی سیاست گذاری نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات اخیر وزیر امور خارجه‌ کشورمان، مبنی بر اینکه «به دنبال مذاکرات، جمهوری اسلامی ایران امن‌تر شده است» اظهار داشت: امنیت ما مدیون تفکر و اندیشه رهبران بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)و حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) است که با معماری قدرتمندی از یک ساختار انقلابی، مردمی، مستحکم‌ و تزلزل ناپذیر به وجود آمده و بسیج ده‌ها میلیونی از آن متولد و رشد یافته است.

وی افزود: ما از سالها قبل به یک قدرت بزرگ بازدارندگی اطمینان بخش رسیده‌ایم و همه مولفه‌های قدرت ما امروز به طور چشم گیری تقویت شده است.

* مقاومت انقلاب اسلامی، انقلاب بحرین را زنده نگه داشت

جعفری با بر شماری پیامدهای منطقه‌ای مقاومت انقلاب اسلامی برابر نظام سلطه و استکبار تصریح کرد: قدرت و مقاومت انقلاب اسلامی، اندیشه های سلطه طلبان و راهبردهای آنها در سوریه را با ناکامی روبرو کرد و در عراق نیز ابتکار عمل را از آنها گرفت و هم چنین انقلاب بحرین را زنده نگه داشت و به انقلاب یمنی روح جدیدی بخشید.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: همه این عوامل باعث شد اقتدار نظام به صحنه دیپلماسی کشور منتقل شود و دستگاه دیپلماسی ما بتواند با پشتوانه‌ عظیم نفوذ انقلاب اسلامی و توانمندی‌های دفاعی و امنیتی جمهوری اسلامی در مقابل زیاده خواهی قدرت های استکبار ستیزی بایستد و زیر بار حرف زور آنها نرود.

وی خاطرنشان کرد: بی تردید امروز اعتماد به نفس مذاکره کنندگان ما، از اهمیت این قدرت به رسمیت شناخته شده‌ دفاعی، امنیتی و مردمی است که از اسلام ناب محمدی(ص) و ایمان پر شور مردم مومن و انقلابی‌مان سرچشمه می‌گیرد.

* آمریکایی‌ها امروز در بن بست راهبردی قرار گرفته‌اند

جعفری با بیان اینکه آمریکایی‌ها امروز در بن بست راهبردی قرار گرفته و همه گزینه‌ها و راهبردهای ممکن را بر علیه انقلاب اسلامی تجربه کرده‌اند، اما نتایج دلخواه به دست نیاورده‌اند، افزود: توانمندی‌های امریکا بیش از این قابل توسعه نیست و ظرفیت های آنها برای تغییر به حد اشباع رسیده و راهی جز پذیرش قدرت واقعی جمهوری اسلامی ایران برای امریکا باقی نمانده است.

*مسئولان سیاست خارجی دچار اشتباه محاسباتی نشوند

فرمانده کل سپاه در پایان با آرزوی توفیق روز افزون برای دستگاه دیپلماسی و مسئولین سیاست خارجی کشور تصریح کرد: مسئولان سیاست خارجی دچار اشتباه محاسباتی نشوند و دست آوردهای انقلاب اسلامی و خون هزاران شهید را همانگونه که هست و واقعیت دارد برداشت کرده و بر اساس آن راه مقاومت و ایستادگی را دنبال کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 35
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 29
  • ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    0 0
    سرانجام این سردار جعفری یه چیزی گفت که خوشم امد . راست میگه ، امروز فرداست که ادعا کنن اگه نبودیم ایران تا حالا سه بار نابود شده بود . واقعا" برخورد غرب در مذاکرات ربطی به شخص نداره
  • رضا ایرانی ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    0 0
    سردار عزیز ما در شجاعت پاسداران و ارتشیان و بسیجیان و دولتمردهای ایران شک نداریم. موفق و پاینده باد ایران و ایرانی
  • محسن ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    0 0
    اگر در مذاکرات 20هزار سانتریفیوژ که در دولت قبل ساخته شد و قدرت چانه زنی را سبب شد و حضور با برکت و پررنگ سپاه پاسداران در منطقه شامات نبود شاید منتظر یک سعدآباد دیگر باید میبودیم
  • ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    0 0
    این ها قبلا بارها اعلام کرده اند که اگر درسال81هسته ای را تعلیق نمیکردیم جنگ شده بود.
  • غیر از اینه آقا ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    0 0
    فرمانده معظم سپاه کاملن درست میفرمایند ولی آقای ظریف نگفته امنیت را ما بوجود آوردیم گفته از قبل امنتر شده و راست میگه، شما برو روحیه الان مردم رو با دوران دولت قبل مقایسه کن همه داشتن دیوونه میشدن به مولا ولی الان اکثرن دارای آرامش روحی و روانی هستن
  • ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    0 0
    همه با هم برادریم و همه وطن دوست
  • شناس ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    0 0
    شهریاری برای رسوندن ایران به اورانیوم 20% شهید شد بعد این آقایون حقو... توافق کردن 25کیلوگرم از ذخایر اورانیوم 20% (یک چهارم مجموع این ذخایر) را طی چهار ماه به سوخت رآکتور تبدیل کنند، شرف به درود کسی که فحش شنید ولی برای ایران در ایران تصمیم گرفت نه در ژنو!
  • ناشناس ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    0 0
    ایران عزیز یک ابر قدرت منطقه ای محسوب میشود و امنیت کشور با سپاه و ارتش توانمند تضمین شده بود .
  • حمید ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    0 0
    جناب سردار آقای ظریف گفت به دنبال مذاکرات، جمهوری اسلامی ایران امن‌تر شده است. نگفت که کل امنیت مملکت از مذاکرات است. گفت امن تر شده است . دروغ هم نمیگوید .
  • ناشناس ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    0 0
    8 سال با قدرت تمام برنامه هسته ای کشور پیشرفت داشت و در سایه اقتدار دفاعی سپاه و ارتش کسی جراٌت چپ نگاه کردن به ایران قدرتمند را نداشت و امنیت کامل داشتیم .
  • ناشناس ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    0 0
    مردم ایران امنیت کشور را مدیون سپاه پاسداران و ارتش هستند و اگر دشمنان هم از مذاکرات استقبال میکنند بدلیل توانمندی کشور است .
  • ناشناس ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    0 0
    امنیت ایران مدیون دیپلماسی دولت نیست بلکه نتیجه توانمندی های دفاعی سپاه و ارتش و مقاومت مردم است .
  • ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
    0 0
    زمان احمدی نزاد هم اقتدار دفاعی وجود داشت ولی در مذاکرات اتمی پیشرفتی نداشتیم....حالا این وسط چی فرق کرده؟؟؟؟؟؟
  • ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
    0 0
    امریکایی ها به هر کجا اراده میکردند حمله میکردند ولی این دفعه اراده انها به کوهی اهنین خورده بود به نام ایران توان دفاعی کشور هم تاثیر داشت در به میز مزاکره بردن امریکایی های جنایتکار و بی منطق
  • حمید ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
    0 0
    شکی نیست . آقای ظریف هم خلاف این را نگفته. حرکتهای آقای ظریف هم چیزی جز نبرد در جبهه استکبار نیست. حضرت آقا هم به مذاکرات اشراف دارند و بارها از مذاکره و تیم مذاکره کننده هم دفاع کرده و آنها را سربازان خط مقدم نامیدند. ولی یادمان باشد که آمریکا به این مذاکرات نیاز دارد و در عین حال قابل اعتماد هم نیست.
  • ناشناس ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
    0 0
    اگر شما به تعلیق تاسیسات هسته ای و اکسید کردن اورانیوم غنی شده و تعطیلی ساخت رآکتور آب سنگین اراک میگی پیشرفت در مذاکرات اتمی من دیگه حرفی ندارم !
  • ناشناس ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
    0 0
    وقتی ما در سایه توانمندی های سپاه و ارتش امنیت کامل داشتیم دیگر امن تر شده چه معنایی دارد !
  • ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
    0 0
    ناشناس 10:19 اگر شما هم میگی رهبری معظم انقلاب بر متن مذاکرات اشراف ندارند و حرفشان هم فصل الخطاب نیست ، من هم دیگه حرفی ندارم !
  • سعید ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
    0 0
    خوبی شما الان؟!!!!!
  • ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
    0 0
    کار بجایی رسیده که اجانب بجای احترام بیشتر، هم تحریمها را بیشتر کرده اند وهم توهینهای لفظی دشمنان بیشتر شده است. دانشجویان ما را از نروژ اخراج کردند و دستگاه دیپلماسی کشورمان هیچ اعتراض و اقدامی برای جلوگیری از این عمل خصمانه نکرد. معلوم نیست که آقای ظریف چرا واقعیتهای توهین به مردم ایران توسط مقامات آمریکایی را یا نمی بیند یا خود را به نشنیدن می زند.
  • ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
    0 0
    امنیت کشور مدیون اقتدار داخلی بخش نظامی و دفاعی در کشورمان است. از مذاکرات جز وعده های پوچ و اضافه شدن تحریمها و از دست دادن بخشی از فعالیت غنی سازی و از بین بردن اورانیوم 20% که حق این مملکت هست چیزی نداشتیم.
  • ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
    0 0
    روحیه مردم را رسانه ها خراب میکردن که الان ساکت شدند چون اینهمه از این دولت دفاع میکردند اما
  • ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
    0 0
    فعلا که خطر جنگ بیشتر شده
  • ناشناس ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
    0 0
    آمریکا فقط به خاطر منطق روحانی وتیم مذاکره کننده حاضر به گفتگو شده شکی نیست
  • ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
    0 0
    به هرحال این دو تا لازم و ملزوم هستند. یعنی ثبات مملکت در سایه اقتدار درونی و سیاست خارجی موثر قابل حفظ شدنه.
  • علي ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
    0 0
    يكي از مجلس ششمي‌ها هم ميگفت (جنوبي بود)اگه ما انتخاب نمي شديم موشكهاسشان ايران رو نابود ميكرد (نقل به مضمون) بالاخره اينها هم يه رگ اصلاحاتي دارن !!!!!!
  • ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
    0 0
    سردار عزیز خدا نگهدار شما عزیزان بسیج و پاسدار و ارتش و نیروی انتظامی و جهادگران -
  • محمد امین ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
    0 0
    غیرازاینه آقا. آرامش مردم ازآشفتگی بورس و صف سبدکالا معلومه حتی سیاسیون هم آرامش ندارن نمومنش هم حواله دادن هاشان به جهنم هست
  • محمد امین ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
    0 0
    مابامناف برادر نیستیم
  • افشین تهران ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    0 0
    شما اگه داشتی دیونه میشدی ربطی به مردم نداره و در ضمن حرف اقای ظریف رو همه شنیدن و نیازی به تفسیر شما نیست.حالا مگه چه فرقی در زندگی من و تو بوجود امده جز اینکه مرحله دوم هدفمندی انجام شد و یارانش به بهانه بهداشت پرید؟تا حالا محاسبه کردی که این مقدار یارانه کجا و این خدمات بهداشتی کجا؟مردم همیشه ارام بودن و هستند اگه فتنه گران بگذارند.
  • افشین تهران ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    0 0
    اینکه ایشون چی گفتن ئرو همه شنیدن شما ترجمه نکن.ایران امن بود هم بخاطر مردمش و نیروهای مسلح و قدرت بومی اونها و هم بخاطر موقعیت جغرافیایی و گروهای طرفداری که در منطقه داره.اما اسراییل شاید امن تر شد!
  • افشین تهران ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    0 0
    حمید خان شما مترجم اقای ظریف هستی؟اقا فرمایشات دیگری هم دارند که همیشه راه گشا بوده و هست اما این پروژه امنیت را ما اوردیم چیزی نیست که با ماله کشی شما درست بشه همین چند روز پیش بود که این نشریات زنجیره ای ایشان را با سردار سلیمانی مقایسه و خواسته بودند که از محبوبیت سردار خرج ایشان کنند و در ضمن تا زمانیکه اقا تایید کنند همه مردم ایران پشتیبان هیئت مذاکره کننده هستند و این ربطی به خود شیفتگی کسی ندارد.
  • افشین تهران ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    0 0
    یه اسم برای خودتون انتخاب کنین اینقدر ناشناس نزنید .بله در زمان احمدی هم این اقتدار بود ولی اورانیوم 20درصد نبود که خرج مانور اقایان شود و وقتی هم که ساخته شد کشاکش میان دوطرف زیاد شده بود و دولت قبل اهل باج دادن نبود و در ضمن الان چه اتفاقی افتاده؟بابت گرفتن پول خودمون که قسطی میگیریم خوشحالی؟بله اقا نظارت دارند ولی در دولت قبل این سیاست از طرف نظام نبود و نرمش قهرمانه از این دولت با توجه به روحیات این دولت توصیه شد تا مردم دنیا بفهمند که ایران بی گناه و غربیها بهانه جو هستند اما شما مطمئن باش که باجی از طرف نظام داده نخواهد شد و این ربطی به ظزیف ندارد بلکه تصمیم نظام در گذشته بوده و امروز هم هست.امنیت قبلا بوده و امروز هم هست .کسی نباید از توافقی که هنوز ایجاد نشده بوجد بیاد.
  • افشین تهران ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    0 0
    امنیت ایران را مردم و بسیج و نیروهای مسلح و تسلیحات بومی و جغرافیای ایران برقرار کرده. این امنیت مرهون اندیشه های فرماندهی کل قواست که 8سال از نزدیک در جبهه ها حضور داشت و بر تمام نقاط قوت و ضعف کشور اشراف داشتند.تحریمها هم نتیجه فتنه 88و التماس بعضی عوامل اصلاح طلب از خارجیها بود که ایران را تحریم کنید تا ما به قدرت باز گردیم و مسائل هسته ای بهانه ان و اگر این بهانه نبود بهانه دیگری جور میشد.شما اول یاد بگیرید یک سبد کالا درست پخش کنید بعد پز برقراری امنیت رابدهید.مشرق امانت داری کن.
  • بيخيال ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    0 0
    برو بابا !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس