کد خبر 368289
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴

نمایندگان مجلس مصوب کردند که ناخالص حقوق و مزایای دریافتی مدیران عامل و اعضای هیأت مدیره شرکت‌های دولتی و غیردولتی باید حداکثر از 10 برابر حداقل حقوق مصوب سالیانه شورای‌عالی کار بیشتر نباشد.

 به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (چهارشنبه) پارلمان و در ادامه بررسی طرح دائمی‌شدن احکام بودجه‌های سنواتی، با پیشنهاد الحاقی حسن کامران، نیره اخوان و حسینعلی حاجی‌دلیگانی نمایندگان اصفهان به طرح مذکور موافقت کردند.

به موجب مصوبه مجلس، ناخالص حقوق و مزایای دریافتی مدیران عامل و اعضای هیأت مدیره شرکت‌های دولتی و غیردولتی که به نحوی از انحاء وابسته به نهادهای عمومی هستند باید حداکثر از 10 برابر حداقل حقوق مصوب سالیانه شورایعالی کار بیشتر نباشد.

طبق این مصوبه، ضمناً پاداش پایان سال اعضای هیأت مدیره شرکت‌های فوق صرفاً به اشخاص حقوقی آنان قابل پرداخت بوده و مدیران عامل و اعضای موظف هیأت مدیره به غیر از حقوق و مزایای تعیین شده فوق و اعضای غیرموظف به جز حق جلسه ماهیانه که حداکثر از 2 برابر حداقل حقوق مصوب شورایعالی کار برای هر ماه بیشتر نیست، هیچگونه مبلغی تحت هیچ عنوانی دریافت نمی‌نمایند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    0 0
    10برایر یعنی شش میلیون تومان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس