کد خبر 368283
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵

تهیه کننده برنامه «به اضافه فوتبال» جزئیاتی از محتوای این برنامه را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، حسین ذکایی در مورد برنامه تلویزیونی «به اضافه فوتبال» که برای نخستین بار شب گذشته (سه شنبه) از شبکه سوم سیما به روی آنتن رفت گفت: با توجه به اینکه شبکه ورزش هنوز فراگیر نشده و برخی از بینندگان تلویزیونی به شبکه‌های دیجیتال دسترسی ندارند، تصمیم گرفتیم برنامه‌ای را با تمرکز بر فوتبال اروپا بسازیم تا گزیده‌ای از این مسابقات به همراه حواشی و گل‌های آن را پخش کنیم.

وی افزود: این برنامه نگاه آموزشی هم دارد و در نظر داریم در هر برنامه یک پیام آموزشی به ببیندگان انتقال دهیم. کنترل هیجان، مربیگری و بررسی روش‌های باشگاهداری از جمله مواردی است که به آنها به عنوان جنبه آموزشی نگاه ویژه‌ای داریم. در این راه از نظر کارشناسان هر حوزه هم استفاده خواهیم کرد.

تهیه کننده برنامه «به اضافه فوتبال» عنوان کرد: با توجه به اینکه لیگ‌های اروپایی تا خردادماه ادامه خواهد داشت، به دنبال آن هستیم تا این برنامه هر سه شنبه شب به روی آنتن برود. ضمن اینکه به دنبال اضافه کردن آیتم‌های دیگر از جمله مسابقه پیامکی هستیم که به مرور در برنامه قرار خواهد گرفت.

ذکایی یادآور شد: با توجه به اینکه دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا روزهای سه شنبه برگزار خواهد شد قصد داریم همه آیتم‌ها را به نحو مطلوب نشان دهیم تا از نظر کمبود وقت هم دچار مشکل نشویم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس