کد خبر 368062
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۸

معاون اداری مالی حراست شرکت بهره برداری مترو با بیان این که رقم وجوه بر جای مانده از مسافران مترو در قطارهای شهری طی هشت ماه گذشته ۲۰۰ میلیون ریال بوده است، گفت:مبالغ بر جای مانده به حساب دادگستری واریز می‌شود.

به گزارش مشرق، محمود ساوالان پور با اعلام این خبر که عدد وجوه بر جای مانده از مسافران مترو طی هشت ماه گذشته ۲۰۰ میلیون ریال بوده است، اظهار کرد: با اطلاع رسانی های صورت گرفته توسط شرکت بهره برداری مترو از این مقدار ۸۰میلیون ریال با مراجعه صاحبان مبالغ گم شده، عودت داده شد.

وی با اشاره به مبلغ باقی مانده از وجوه مسافران عنوان کرد: پس از اطلاع رسانی و مراجعه مسافران، باقی مانده مبلغی که برای دریافت آن مراجعه نشده است، به شماره حساب دادگستری کل کشور واریز می شود. فیش واریز این مبالغ نیز نزد ما محفوظ است.

معاون اداری مالی حراست شرکت بهره برداری مترو تهران در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر برخورد با آقایانی که تحت هر عنوان اعم از فروشندگی یا استفاده از واگن به بخش بانوان وارد می شوند، خاطرنشان کرد: به دلیل نبود نیروهای پلیس و نیز حراست مترو در واگن ها، تا جایی که در محدوده دید نیروهای ما و پلیس باشد با این موضوع برخورد می کنیم.

وی با بیان این که ساماندهی دستفروش های مترو با توجه به ترفندهایی که از سوی آنها به کار می رود، مشکل است، گفت: قانون هیچ تعریفی در خصوص این که آیا دستفروشی در مترو جرم است یا خیر بیان نکرده است. بسیاری از این افراد با پنهان کردن اجناس خود وارد مترو می شوند، لذا شناسایی آنها مشکل است.

معاون اداری مالی حراست شرکت بهره برداری مترو تهران در پایان با ابراز تاسف از این که بخشی از فروشدگان مترو تحصیل کرده هستند، خاطرنشان کرد: بسیاری از آنها عنوان می کنند که ناچار به انجام این کار برای امرار معاش هستند. از سوی دیگر در صورت مشاهده جز تذکر و اخطار برای خروج از مترو کار دیگری از دست نیروهای ما ساخته نیست. زیرا با خروج آنها از واگن، در ایستگاه دیگری کار خود را آغاز می کنند.
*میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کاپیتان ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    ریال؟ خوب به نظر زیاد نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس