کد خبر 368059
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۱

عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: بازیکنان فوتبال بیش از هر ورزشکار دیگری آینه رفتار مردم هستند لذا با آن دسته از افرادی که موجب ترویج بداخلاقی در جامعه می شوند باید به شدت برخورد کرد.

به گزارش مشرق، رحمت الله نوروزی با بیان اینکه مشکلات عدیده ای در بحث فوتبال وجود دارد، گفت: وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی این امر باید مسئولیت بداخلاقی های رخ داده در شهرآورد اخیر پرسپولیس و استقلال را به عهده بگیرد.

نماینده مردم علی آباد کتول، فاضل آباد، مزرعه و سنگدوین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فوتبالیست ها و مربیان آنها علی الخصوص آنهایی که در تیم های مطرح فعالیت می کنند الگوی مردم بوده و نماد نیروهای ملی محسوب می شوند لذا باید نسبت به رفتار آنها حساس بود.

وی با بیان اینکه امام (ره) و مقام معظم رهبری بارها تأکید داشته اند که ورزشکاران آینه دیگران هستند، گفت: بازیکنان فوتبال بیش از هر ورزشکار دیگری آینه رفتار مردم هستند لذا با آن دسته از افرادی که موجب ترویج بداخلاقی در جامعه می شوند باید به شدت برخورد کرد.

نوروزی مجلس را بعد از وزارت ورزش مسئول دانست و عنوان کرد: باید ابعاد نظارتی در این زمینه فعال شوند که آیا با افراد خاطی برخورد جدی صورت گرفته یا خیر که ما به عنوان نمایندگان مردم این موضوع را در فراکسیون ورزش پیگیری خواهیم کرد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین مسائلی که در باب جریمه افراد خاطی در تیم های فوتبال قابل طرح است این است که آیا اصلا جریمه ای از سوی آنها پرداخت می شود و اگر می شود هم باید سازو کار، نوع و مقدار جریمه مجددا تعریف شود چرا که برای برخی از موارد بی اخلاقی لازم است بازیکن در کنار پرداخت جریمه نقدی از بازی در فوتبال محروم شود.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 0
    فقط خواستار شدن بیهوده است. باید قانون وضع کنید که هر کی منشوری شد باید اعدام شود. فقط هارت و پورت و محکوم نکنید و کاری عملی کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس