کد خبر 368035
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۱

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: شخصیت تیم ملوان لیگ برتری استو امیدوارم این تیم از بحران خارج شود.

به گزارش مشرق، علیرضا مرزبان پس از تساوی 2 بر 2 مقابل ملوان در نشست خبری گفت: همیشه فوتبال شهر انزلی به گونه‌ای بوده که مبارزه بزرگی انجام می‌دهند و امیدوارم ملوان هرچه زودتر از این بحران خارج شود. شخصیت ملوان در لیگ برتر ایران است و امیدوارم این تیم از بحرانش خارج شود و بازیکنان ملوان با تمام توان بازی کردند و می‌توانم بگویم شانس‌های گلزنی ما بیشتر بود و یکی دو موقعیت هم ملوان داشت و تقسیم امتیاز طبیعی بود و هر دو تیم لایق این نتیجه بودند.

وی در مورد مذاکره با آندرانیک تیموریان گفت: با چند بازیکن در حال صحبت هستیم و گزینه‌های یک تا سه و چهار تا شش مشخص است و ابتدا با گزینه‌های اول تا سوم صحبت می‌کنیم و اگر نشد به سراغ دیگر بازیکنان می رویم من با هیچ بازیکنی مذاکره مستقیم نکرده ‌ایم نه آل نعمه و نه تیموریان ابتدا باید وضعیت‌شان با باشگاه مشخص شود.

وی ادامه داد: بحث این بود که زیر 10 میلیارد بمانیم و ماندیم و با توجه به نیروهایی که گرفتیم خوب کار کردیم و از امتیازهایی که گرفتیم ناراضی هستیم. باشگاه به تمام تعهداتش عمل کرده  و یک ریال به بازیکن و کادر فنی بدهکار نیست و مدیریت باشگاه مدرن است و باشگاه دستم را باز گذاشته تا بازیکنان مورد نظرم را بگیرم و اما بازیکنانی که از لیگ یک به لیگ برتر می‌آیند و فقط 10 بازیکن می‌توانند جذب کنند و این مساله خیلی سخت است و تلاش می‌کنیم چند بازیکن به خودمان اضافه کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس