تابلوی این مدرسه در ابتدا به نام شهید «صغری عصاریان» طراحی و نوشته می شود و بعد از گذشت مدت زمانی از ساخت و در حالی که همه خیرینی که این مدرسه را برای فرزندان دزفول ساخته بودند منتظر افتتاح آن بودند، تابلوی شهید مدرسه توسط عده ای نا شناس مورد هتک حرمت قرار می گیرد اما باز هم مدرسه افتتاح نمی شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق به نقل از شهدای ایران؛ سال 1391 قرار بود مدرسه ای در شهر دزفول با نام شهید «صغری عصاریان» که بیش از نیمی از هزینه های ساخت آن توسط خیرین مدرسه ساز پرداخت شده بود افتتاح گردد. اما از سال 91 تا 93 این روند به طول انجامید تا برخی از مسئولین بتوانند نام مدرسه را تغییر داده و اسم شهید را از آن حذف نمایند.

حذف نام شهید از یک مدرسه! +عکس

آنگونه که در تصویر می بینید تابلوی این مدرسه در ابتدا به نام شهید «صغری عصاریان» طراحی و نوشته می شود و بعد از گذشت مدت زمانی از ساخت و در حالی که همه خیرینی که این مدرسه را برای فرزندان دزفول ساخته بودند منتظر افتتاح آن بودند، تابلوی شهید مدرسه توسط عده ای نا شناس مورد هتک حرمت قرار می گیرد اما باز هم مدرسه افتتاح نمی شود.

حذف نام شهید از یک مدرسه! +عکس

اخیرا آموزش و پرورش دزفول با ارسال نامه ای به خیرین مدرسه ساز ایشان را برای جشن افتتاح مدرسه ای با نام مدرسه معصوم که همان شهید «صغری عصاریان» بوده است، دعوت می کند که خیرین با نوشتن نامه و بیان سخنان مقام معظم رهبری در حضور آقای فانی وزیر آموزش و پرورش مبنی بر اینکه مدرسه ای که توسط خیرین ساخته می شود نامش نیز توسط ایشان انتخاب می گردد اما آموزش و پرورش دزفول در اقدامی قابل تأمل تابلوی مدرسه را عوض کرده و نام شهید را حذف و مدرسه معصوم را جایگزین آن نمود.

حذف نام شهید از یک مدرسه! +عکس

این مدرسه برای فرزندان شهر جنگ زده و مقاوم دزفول افتتاح شده است اما نام شهیدش را حذف کرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    0 0
    کلا با همه ی دنیا متفاوتیم
  • SMAH1 ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    0 0
    !باید همه رگه ها مقاومت در این کشور خشک بشه تا باور کنیم که «امید» مورد نظر آنها همان «امید» مد نظر آمریکایی هاست.
  • علی1080 ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    0 0
    باید پس بگیرن از آموزش و پرورش
  • صالحی ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    0 0
    سلام ، این قضیه اش این نبوده است که شما نوشته اید ، این دبستان یکی از مدارس قدیمی دزفول است که بنام معصوم بوده است و بعد باسازی شد و این دعوای بیم مالک زمین و سازنده بود که سرانجام رای به مالک زمین داده شد. همچنین تخریب تابلو توسط دستگاههای مسئول صورت گرفت نه افراد ناشناس! ای کاش قبلش تحقیق می کردید
  • ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    0 0
    هر دم از اين باغ برى مى رسد.
  • ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    0 0
    حالا بفرمائید با توضیح شما جناب اقای صالحی آیا برداشتن اسم شهید از مدرسه درست بوده یا نه ؟ مگر شهدا همه چیز خودرا برای همین مردم فدانکردند که ماازیک اسم هم دریغ کنیم.
  • ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    0 0
    به جهنم! هر دستگاه مسئولی بوده بی خود کرده اسم شهید رو حذف کرده!
  • ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
    0 0
    آقای صالحی وزارت خونه ای که نتونه تابلوی اسم یک شهید رو حفظ کنه ؛فرهنگ بچه ها رو چطوری میتونه حفظ بکنه!! وادادگی رو چگونه از ذهن این بچه پاک میشه کرد!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس