کد خبر 367874
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳

سرمربی تیم فوتبال بورسیادورتموند گفت: هیچوقت فکر نمی‌کردم با چنین بحران عظیمی مواجه شوم.

به گزارش مشرق، پیش از آنکه فصل جاری رقابت‌های باشگاهی آغاز شود، کارشناسان فکر می‌کردند در بوندس‌لیگا، تیم بورسیادورتموند وضعیتی خوب داشته باشد.

اما این پیش‌بینی درست از آب درنیامد و نایب قهرمان فصل گذشته لیگ ژرمن‌ها آنقدر در مسابقات داخلی ضعیف کار کرد که تا قعر جدول سقوط کرد. هر چند که در لیگ قهرمانان، قدرتمند نشان داد و حتی مجوز صعود به دور بعد را دریافت کرد.

در این ارتباط یورگن کلوپ در حاشیه مراسمی که در شهر فرانکفورت برپا شد، اظهار داشت: هیچوقت فکر نمی‌کردم تا وضعیتی تا به این حد سخت و دشوار را تجربه کنم. از یک سو بازیکنان مصدوم پرشمار در تیم، وضعیت حادی را به وجود آورد. از طرف دیگر گل‌های زیادی را دریافت کردیم که در شرایط عادی اصلا نباید دریافت می‌کردیم. تازه اشکالات فنی دیگری هم داشتیم. به این دلیل بود که صبر هواداران در همین بازی اخیر به پایان رسید و علیه تیم موضع گرفتند که از نظر من، اتفاقی عجیب نیست. چون چیزی عرضه نکردیم که رضایت‌شان را کسب کنیم.

وی ادامه داد: در این مقطع آنچه بیشتر از هرچیز دیگری به آن نیاز داریم، زمان است. با گذشت زمان می‌توانیم بر مشکلات عدیده خود غلبه کنیم. حتی از نظر روانی، شرایط خیلی بهتری را کسب کنیم و کاملا بر وضعیت موجود غلبه کنیم.

دورتموند اکنون با 11 امتیاز در آخرین رده جدول بوندس‌لیگا یعنی پله هجدهم قرار دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس