کد خبر 367852
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰

کارشناس سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران در تهران طی امروز و فردا خبر داد و گفت: دمای هوای پایتخت در روز پنجشنبه حدود 4درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، امیرحسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود طی امروز و فردا در نوار شمالی کشور، شمال غرب، سواحل شمالی، رشته‌کوه‌های البرز، شمال شرق و پاره‌ای از مناطق غرب کشور بارش برف و باران رخ دهد.

کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه افزود: بارش در مناطق پست به شکل باران و در مناطق مرتفع نواحی مزبور به شکل برف پیش‌بینی می‌شود.

وی یادآور شد: شدت بارش‌ها در شمال آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران و با شدت کمی در گلستان خواهد بود.

وی همچنین با اعلام اینکه طی امروز و فردا دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود ابراز داشت: خلیج‌فارس و تنگه هرمز نیز در 3 روز آینده مواج و متلاطم خواهد بود.

نقشینه درباره شرایط جوی تهران نیز گفت: انتظار می‌رود طی امروز و فردا در برخی ساعات شاهد بارش پراکنده باران در کلانشهر تهران باشیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه در مناطق مرتفع پایتخت بارش برف دور از انتظار نخواهد بود یادآور شد: طی امروز و فردا وزش باد نیز در این کلانشهر رخ می‌دهد.

نقشینه با اشاره به کاهش دمای هوای تهران در اواخر هفته جاری خاطرنشان کرد: بیشینه دمای هوای تهران و فردای تهران به ترتیب 11 و 12 درجه سانتیگراد خواهد بود این در حالی است که بیشینه دمای هوای تهران طی روز پنج‌شنبه به 8 درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس