کد خبر 367399
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: کادر فنی استقلال با تمرکز بالا به کارش ادامه بدهد.

به گزارش مشرق، مسعود معینی عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص نشست هیأت مدیره روز گذشته آبی‌پوشان اظهار داشت:‌جلسه خوبی را برگزار کردیم و نقطه‌نظرات همه اعضا را شنیدیم که در نهایت مقرر شد کادر فنی با خیال راحت به کارش ادامه بدهد تا ان‌شاءالله در تعطیلات نیم‌فصل شرایط را بررسی و تیم خوبی را آماده مسابقات کنیم.

وی افزود: این دو بازی که پیش رو داریم نتایجش تأثیری در روند مشکلات قبلی استقلال نخواهد داشت و بازیکنان آسوده‌خاطر باشند و با خیال راحت کار را دنبال کنند.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال تأکید کرد: ما بعد از دو بازی 50 روز زمان داریم که به اندازه یک فصل اماده‌سازی فرصت وجود دارد. امیر قلعه‌نویی اهل مشورت و شور است و من بارها دیده‌ام که خواسته تا نظراتم را به او منتقل کنم. به همین دلیل در جلسه روز گذشته به این نتیجه رسیدیم که به فکر هواداران پرشور استقلال باشیم و من می‌بینم که مردم چقدر پیگیر شرایط تیم هستند و از این بابت خوشحالم.

معینی در ادامه صحبت‌های خود گفت:‌ ما در ادامه کاری می‌کنیم که امیر قلعه‌نویی تمرکز داشته باشد تا ان‌شاءالله در نیم‌فصل با ارائه یک تیم قوی به کادر فنی فرصت را برای نتیجه‌گیری مناسب استقلال فراهم کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس