کد خبر 367284
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۱

حجت الله ایوبی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی به دیدار محمد سرافراز رییس سازمان صدا وسیما رفت.

به گزارش مشرق، در این دیدار که ایوبی را محمد احسانی معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، علیرضا رضاداد مشاور ارشد و دبیر جشنواره فیلم فجر، محمدرضا جعفری جلوه مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، سید مصطفی ابطحی معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی همراهی می کردند، علی اصغر پور محمدی معاون سیما نیز حضور داشت.

ایوبی در این نشست صمیمانه پیشنهاد تشکیل یک کمیته کاری مشترک را به منظور حل خواسته‌ها و مطالبات اهالی سینما با بررسی دقیق و نگاه کارشناسانه مطرح کرد که مورد موافقت رییس سازمان صدا و سیما قرار گرفت.

معاون سینمایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در این دیدار گفت: سازمان صدا و سیما می‌تواند نقش مهمی در حفظ آرامش سینما داشته باشد که قطعا این حسن خوب در سایه حمایت از تولید فیلم‌های سینمایی، حمایت از پخش فیلم‌های کوتاه و مستند، حمایت از پخش تیزرهای سینمایی، خرید رایت فیلم‌ها با قیمت مناسب و دیگر حمایت‌های مادی و معنوی میسر است.

رییس سازمان سینمایی در ادامه تاکید کرد: در اکثر کشورهای صاحب سینما، رابطه سینما و تلویزیون رابطه‌ای دو سویه است که هم سینما و هم تلویزیون از این رابطه نفع می‌برند. به گمان من اهالی سینما این آمادگی را دارند تا در دوره جدید مدیریت سازمان صدا و سیما، همکاری‌های موثر و خوبی با رسانه ملی در جهت تولید آثار در خور داشته باشند.

محمد سرافراز نیز در این دیدار، ضمن ابراز خشنودی از برگزاری این نشست صمیمانه، برضرورت ایجاد ارتباط و نقش مثبت رادیو و تلویزیون تاکید کرد و گفت: امیدوارم با تشکیل کمیته مشترک بین دو سازمان بتوانیم گام‌های موثری برداریم.

سرافراز همچنین علی‌اصغر پورمحمدی را به عنوان نماینده تام الاختیار خود در رابطه با تعاملات میان دو سازمان معرفی و بر تسریع روند این همکاری تاکید کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس