کد خبر 367266
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴

زلاتکو کرانچار سرمربي سابق سپاهان از سوي حبيب کاشاني به عنوان سرمربي جديد تيم ملي اميد به فدراسيون معرفي شد اما هنوز اين مربي کروات هنوز رسما با تيم ملي اميد قرارداد نبسته است.

به گزارش مشرق، همین مساله حرف و حدیث های زیادی را مطرح کرده که کرانچار به خاطر مشکلات اخلاقی هنوز مورد تائید قرار نگرفته است. در همین راستا حبیب کاشانی مدیر تیم امید گفت و گویی انجام داد که می خوانید:

نامه کفاشیان به تاریخ 5 آذر

از سوی آقای کفاشیان برای وزارت ورزش و کمیته بررسی مربی خارجی در تاریخ 5 آذر نامه ای ارسال شد تا وضعیت کرانچار مورد بررسی قرار بگیرد و جواب نهایی را به ما بدهند. آقای کفاشیان و فدراسیون با حضور کرانچار مشکلی ندارند و آقای کفاشیان به عنوان رئیس فدراسیون این نامه را زده است.

کرانچار در این چند سال هم صلاحیت نداشت؟

دوستان قبل از بررسی مساله کرانچار در کمیسیون مسائلی را مطرح کردند در حالی که باید در مورد صلاحیت کرانچار منتظر بمانیم تا بررسی های لازم انجام شود. کرانچار از سال 88 در ایران بوده و در کشور ما مربی گری کرده است. او در تیم های پرسپولیس و سپاهان کار کرده ..پس چرا در این مدت مشکلی نداشته؟ و برای بررسی فنی ،اخلاقی و مالی باید منتظر گزارش نهایی فدراسیون باشیم.

کرانچار مورد تائید فدراسیون قرار گرفته

هیات رئیسه فدراسیون این نامه را ارسال کردند و بنابراین کرانچار مورد تائید فدراسیون قرار گرفته است و حالا دوستان متولی بررسی وضعیت این مربی باید بگویند چه زمانی جواب نهایی را می دهند.

برای تعطیلات از کرانچار برنامه خواستیم

باید از 15،16 روز دیگر که لیگ تعطیل می شود و باید همزمان با اردوی تیم ملی بزرگسالان اردوی تیم ملی امید را برگزار کنیم تا تیم به هماهنگی کامل برسد. دیروز هم از آقای خاکپور خواستم به کرانچار نامه ای بزند تا برنامه ای برای 45 روز تعطیلی لیگ به ما بدهد و بتوانیم تیم را به آمادگی خوب برسانیم. باید تیم را سازماندهی کنیم و مربی و بازیکنان در این مدت به هماهنگی کامل برسند.

تمام تیم ملی کرانچار نیست

ما هم منتظر هستیم تا جواب نهایی را به ما بدهند و اگر بتوانم به تیم ملی کمک کنم با افتخار این کار را می کنم. اگر متوجه شوم نمی توانم به تیم ملی کمک کنم و نمی توانم قدمی برای راهیابی تیم ملی المپیک بردارم کنار می روم. دوست دارم به تیم ملی کشورم کمک کنم. تمام تیم ملی کرانچار نیست و ما طبق سلسله مراتب و بعد از کارشناسی ها و مشورت هایی که انجام شد با کرانچار مذاکره کردیم و با توجه به موجودی مان این تصمیم را گرفتیم.

ایراد منطقی باشد قبول می کنم

اگر از سوی کمیته مورد نظر کرانچار مورد تائید قرار نگیرد و ایراد مطرح شده منطقی باشد من هم قبول می کنم. هر انسانی مقابل منطق و استدلال درست تابع است و من هم می خواهم برای اعتلای کشورم کار کنم. فعلا باید منتظر بمانیم تا کمیسیون نظر نهایی اش را اعلام کند.

به خاطر دربی کلاسم را تعطیل کردم

همزمان با دربی در دانشکاه بودم و نیمه اول را همراه شاگردانم در کلاس بسر بردیم اما ساعت یک ربع به 7 کلاس را تعطیل کردیم. نیمه دوم را در منزل دیدم و از برد پرسپولیس خیلی خوشحال شدم و به هواداران این تیم تبریک می گویم.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس