کد خبر 367009
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲

مدافع تیم ملی گفت: کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال و فدراسیون پزشکی- ورزشی کاری برای تیم ملی نکرده‌اند و باید توجه بیشتری به ملی‌پوشان داشته باشند.

به گزارش مشرق، سیدجلال حسینی در خصوص آخرین وضعیت آمادگی‌اش گفت: پس از مصدومیتی که در دیدار مقابل کره جنوبی از ناحیه مچ پا برایم رخ داد هر روز فیزیوتراپی می‌کنم و تقریبا مشکلم از این ناحیه برطرف شده است. هر چند که به خاطر سرماخوردگی شدید تمرین روز گذشته تیم برای دیدار با العربی را از دست دادم و در حالی که بازیکنان تمرین می‌کردند من در هتل به استراحت پرداختم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا تا این اندازه بازیکنان ملی‌پوش مصدوم می‌شوند و مشکلات آنها به چه موضوعی برمی‌گردد، گفت: متاسفانه طی چندین سال اخیر اردوهای مداوم و بازی‌های سخت، پرفشار و با استرس زیاد را تجربه کرده‌ایم و تداوم داشتن این برنامه‌ها باعث شده است تا نتوانیم در بیشتر اوقات در این مدت به یک شرایط آرمانی و خوب برسیم.

مدافع تیم ملی تصریح کرد: مشکل اینجاست که تیم ملی از یک روانشناس بی‌بهره است. چرا که در این خصوص باید بازیکن پس از یک تورنمنت مهم مثل جام جهانی و یا از این دست رقابت‌ها به یک ریکاوری خوب ذهنی و بدنی برسد، درست مثل بازیکنان کشورهای صاحب فوتبال که این مراحل را به درستی انجام می‌دهند اما ما از این مورد بی‌بهره هستیم و هیچ گاه پس از اردوها و بازی‌های ملی بدنمان به فرم خوب گذشته بازنمی‌گردد.

حسینی تاکید کرد: کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال و فدراسیون پزشکی- ورزشی چه کاری برای تیم ملی کرده‌اند؟ معتقدم که آنها باید توجه بیشتری به تیم ملی داشته باشند و این موارد را هم در نظر بگیرند. بازیکنانی که در اردوی اخیر هم بیشتر با مصدومیت کار را دنبال می‌کردند نیاز به یک روانشناس دارند تا در حین و پس از اردوی تیم ملی به یک آمادگی خوب دست پیدا کنیم اما آنهایی که باید در این خصوص فکری کنند دست روی دست گذاشته و هیچ اقدام عملی برای ملی‌پوشان انجام نمی‌دهند.

وی تاکید کرد: هنوز ملی‌پوشان خسته‌اند و نتوانسته‌اند به شرایط آرمانی برگردند و معتقدم با یک روانشناس خوب می‌توان بازیکنان را از لحاظ بدنی و فکری آماده کرد. بازیکنانی که در سال‌های اخیر همواره در تیم ملی حضور داشتند طی این سال‌ها فشار زیادی را در اردوها متحمل شده‌اند و باید به حال آنها فکری شود تا بتوانند در مقاطع دیگر فصل هم از آمادگی کامل برخوردار باشند.

مدافع الاهلی قطر در مورد بازی این تیم مقابل العربی گفت: لیگ قطر دوباره از روز گذشته از سر گرفته شد و ما باید امروز با العربی بازی کنیم که در صورت برتری مقابل این تیم می‌توانیم چند پله در جدول صعود داشته باشیم. هر چند که العربی تیم بسیار خوبی است و آنها در فاز هجومی از چند بازیکن حرفه‌ای مانند اشکان دژاگه بهره می‌برند.

وی در مورد برخوردش با میلان ماچالا پس از اردوی تیم ملی گفت: روزی که به قطر آمدم به موقع به من استراحت داد و در تمرینات نیز فشاری زیادی به من وارد نکرد و من هم در این مدت با فیزیوتراپی مشکل مچ پای مصدومم را حل کردم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس