کد خبر 366845
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶

سرمربی پرتغال تیم فوتبال چلسی قصد دارد تلاش و عملکرد خوب مردانش در فصل جاری را با آزادتر گذاشتن آنها در تعطیلات کریسمس جبران کند.

به گزارش مشرق، نتایج قابل قبول تیم فوتبال چلسی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و همچنین لیگ قهرمانان اروپا آنقدر برای ژوزه مورینیو رضایتبخش بوده است که او قصد دارد به بازیکنانش اجازه دهد از تعطیلات کریسمس خود لذت ببرند و محدودیت‌هایی را که فصل گذشته برای آنها در نظر گرفته بود، لغو کند.

مورینیو فصل گذشته بازیکنانش را پس از شکست 2 بر یک برابر ساندرلند در جام اتحادیه انگلیس از شرکت در جشن‌‌‌های کریسمس منع کرد اما این فصل او آنها را آزاد گذاشته است و می‌گوید به شاگردان خود برای حفظ آمادگی‌شان پس از تعطیلات کریسمس اعتماد دارد.

آقای خاص اظهار داشت: من فکر می‌کنم کاری که بازیکنان در زمان نبود‌شان در تیم انجام می‌دهند مهمتر از زمانی است که در زمان بودن‌شان در کنار ما انجام می‌دهند.

مورینیو که مردانش امروز (شنبه) با پیروزی برابر ساندرلند می‌توانند حاشیه امنیت خود را در صدر جدول به 9 امتیاز افزایش دهند، ادامه داد: شاگردانم زمانی که در کنار ما نیستند 20 ساعت زمان دارند تمام تلاشی را که انجام داده‌اند، بر باد دهند. مسئولیتش با خود آنهاست. بازیکنانم زمانی که به اینجا می‌آیند، هر روز بهتر از دیروز هستند و روند ریکاوری تیم در جریان است، چون آنها کارشان را بسیار خوب انجام می‌دهند. شاید به همین دلیل باشگاه قصد دارد جشن کریسمس کوچکی برای آنها و خانواده‌های‌شان ترتیب دهد. تیم ما تیمی پر از بازیکنان جوان است که فرزندانی از چند هفته گرفته تا 10 سال سن دارند. فکر می‌کنم این جشن برای آنها خوب است.

آقای خاص در ادامه این موضوع که قرار است او در جشن کریسمس باشگاه لباس بابانوئل را بپوشد رد اما اعتراف کرد که چنین مراسمی برای بازیکنان او و فرزندان آنها شکل خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم که در این مراسم فقط بروم و چند کلمه‌ای حرف بزنم و بعد از آن، بازیکنان را با اعضای خانواده و فرزندان‌شان تنها می‌گذارم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس