رئیس سازمان بسیج گفت: بیش از 10 ماه است که نامه ای با موضوع اقتصاد مقاومتی و به امضای فرمانده کل سپاه به رییس جمهور داده‌ایم و منتظر پاسخ مثبت هستیم.

به گزارش مشرق، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نخستین مجمع عالی بسیج که امروز در مجموعه امام علی(ع) سپاه برگزار شد، با بیان اینکه از سوی رهبری برای تشکیل بسیج دهها میلیونی وظیفه داریم، موضوع کمیت در بسیج را یک موضوع مهم دانست و افزود: امام نیز از اهمان ابتدای تشکیل بسیج بیست میلیونی را اعلام کردند.

نقدی با بیان اینکه بسیج به دنبال امتیاز نیست، گفت: با وجود اعمال روش های سختگیرانه تر و ضوابط جذب و حذف امتیازهای ادارات برای  بسیجیان که ما هم از آن استقبال کردیم، جذب خوبی داریم.

وی با بیان اینکه بسیج باید در جهاد فرهنگی پیشرو باشد، به مسئله امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و اظهار داشت: در 6 محور عمده، امر به معروف و نهی از منکر را پیگیری می‌کنیم و همه بسیجیان باید نحوه امر به معروف و نهی از منکر را یاد بگیرند.

نقدی با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر در ایران مظلوم است، گفت: برخی انجام آن را ترک کردند و برخی هم بد عمل کرده و فکر می‌کنند امر به معروف و نهی از منکر به معنی برخورد کردن است.

وی خاطرنشان کرد: به پایگاهها در این زمینه آموزش دادیم و آیین نامه نیز نوشته شده است.

نقدی افزود: امر به معروف و نهی از منکر تخصصی، طرح گردشگری تعالی‌بخش، اصلاح محلات آلوده و ارشاد افرادی که در سطح بالای منکرات هستند، از جمله محورهای بسیج در امر به معروف است.

رئیس سازمان بسیج گفت: بیش از 10 ماه است که نامه ای با موضوع استفاده از ظرفیت بسیج در اقتصاد مقاومتی و به امضای فرمانده کل سپاه به رییس جمهور داده‌ایم و منتظر پاسخ مثبت هستیم.

نقدی با بیان اینکه در جهت اقتصاد مقاومتی، بیش از 39 هزار واحد تولیدی تا پایان سال ایجاد می کنیم، گفت: مسئولین اقتصادی هوشمندی نظامیان ما را به کار گیرند و شاهد فتح الفتوح های اقتصادی باشیم.

وی تصریح کرد: بسیج قابیلت ممتازی برای گره گشایی از مشکلات حل نشده کشور در زمینه های اقتصادی و فرهنگی داشته و زیر ساختهای بسیج توسعه گسترده ای پیدا کرده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس