جلسات نقد و بررسی فیلم‌های مسابقه ملی هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت توسط انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران برگزار می‌شود.این انجمن در دوره گذشته جشنواره فیلم فجر نیز اداره جلسات پرسش و پاسخ را به عهده داشت که بسیار ضعیف بود.

جلسات نقد و بررسی «سینماحقیقت» توسط انجمن منتقدان برگزار می‌شودبه گزارش مشرق ، امسال و در هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت اداره جلسات نقد و بررسی فیلم‌های مسابقه ملی به انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران واگذار شده است.این انجمن در دوره گذشته جشنواره فیلم فجر نیز اداره جلسات پرسش و پاسخ را به عهده داشت که عملکرد بسیار ضعیفی داشت و موجب انتقادهای زیادی هم شد.این جلسات از ساعت 18 عصر هر روز، در سالن شماره 3 سینما فلسطین برگزار می‌شود تا آثار منتخبی از بخش مسابقه ملی جشنواره توسط اعضای انجمن منتقدان مورد نقد و بررسی قرار گیرد.
از دیگر همکاری‌های جشنواره سینماحقیقت با انجمن منتقدان می‌توان به نقد تمامی فیلم‌های بخش مسابقه ملی و برخی آثار بخش بین‌المللی جشنواره سینماحقیقت اشاره کرد که توسط جمعی از اعضای انجمن منتقدان صورت می گیرد تا روی سایت جشنواره، نشریه روزانه و رسانه‌های جمعی درج شود.
گفتنی است: پیش از شروع جلسات نقد و بررسی و از ساعت 17:30 عصر هر روز، از کتاب‌های جدید بخش پژوهش مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی که به بهانه برپایی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت منتشر شده هم رونمایی خواهد شد. برای این منظور، تیزرهای تصویری رونمایی کتاب‌ها نیز تهیه شده که هر روز در سالن شماره 3 سینما فلسطین پخش خواهد شد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس