داور بازی فردای استقلال و ذوب آهن البرز حاجی پور است که دیدار فصل قبل این دو تیم در لیگ برتر را سوت زده است.

گروه ورزشی مشرق - البرز حاجی پور داور بازی حساس استقلال و ذوب آهن در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در لیگ جاری هفته های شلوغی را پشت سر نگذاشته است.
حاجی پور در نیم فصل اول لیگ چهاردهم قضاوتی برای آبی‌ها انجام نداده است. این داور طی 15 هفته 5 مرتبه دست به سوت شده است: در ایستگاه چهارم بازی ذوب آهن و راه آهن را قضاوت کرد. این دیدار تا دقیقه 6+90 با پیروزی راه‌آهن میزبان در جریان بود که در آخرین دقیقه از وقت‌های تلف شده میزبان با ضربه هادی محمدی، به گل تساوی رسید.

حاجی پور  و باز هم قضاوت دیدار استقلال و ذوب آهن
حاجی پور در ایستگاه ششم لیگ جاری دیدار پرسپولیس و صبا را هم در قم قضاوت کرد که نتیجه نهایی پیروزی 2-0 پرسپولیس بود.

البرز، سرخابی ها و ذوب آهن
این داور 41 ساله که اتفاقا در ادوار لیگ برتر 41 قضاوت انجام داده، فصل قبل فقط یک مرتبه برای آبی‌ها سوت زد. جالب اینکه این دیدار در ایستگاه 24 لیگ برتر میان استقلال و ذوب آهن برگزار شد. در آن دیدار ابتدا ذوب آهن با گل دقیقه 24 بیاتی نیا پیش افتاد اما در نهایت گل به خودی مدافع برزیلی این تیم، کارلوس سانتوز در دقیقه 86 بازی را به تساوی کشاند.

حاجی پور در لیگ 13 داربی اصفهان را هم قضاوت کرد. دیداری که با تک گل دقیقه 24 امید ابراهیمی به سود سپاهان خاتمه یافت.

در لیگ دوازدهم، حاجی پور حتی یک مرتبه هم برای قضاوت بازی‌های استقلال به میدان نیامد. جالب اینکه این داور فقط یک بار برای پرسپولیس دست به سوت شد. آن هم در بازی هفته 23 پرسپولیس و ذوب آهن باز هم در اصفهان!

به هر حال باید دید قضاوت مجدد البرز حاجی پور برای استقلال پس از 10 ماه خوش یمن خواهد بود یا به حذف استقلال می انجامد؟ تا ساعت 14 فردا (پنجشنبه) باید صبر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمدعلی ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
    0 0
    آقا اون کارت سبز چیه دست داور؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس