کد خبر 36601
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۰

اکران فيلم‌هاي سينمايي «اخراجي‌ها 3» و «زن‌ها شگفت انگيزند» در پرديس سينمايي راگا تنها سينماي منطقه شهرري با استقبال مخاطبان روبه‌رو شده است.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومي مؤسسه تصوير شهر، «فرجام آژير» مدير پرديس سينمايي راگا با اشاره به استقبال خوب مردم از فيلم‌هاي سينمايي که در اين سينما اکران مي‌شود، اظهار داشت: پرديس سينمايي راگا از ابتداي امسال ميزبان دو فيلم «اخراجي‌ها 3» و «زن‌ها شگفت‌انگيزند» بوده و مخاطبان ارتباط خوبي با اين دو فيلم برقرار کردند.

وي افزود: اين دو اثر سينمايي از ساعت 10 صبح تا 22 در 7 سانس براي علاقه‌مندان اکران مي‌شود.

مدير پرديس سينمايي راگا در ادامه خاطر نشان کرد: پرديس سينمايي راگا در منطقه شهرري واقع شده و با توجه به اينکه اين منطقه جنوبي‌ترين بخش استان تهران واقع شده فروش اين دو فيلم در اين سينما بسيار چشمگير بوده است.

به گفته آژير، فيلم‌هاي «اخراجي‌ها 3» و «زن‌ها شگفت‌انگيزند» در مجموع بيش از دو ميليون تومان در روز فروش داشته‌اند. بليت فيلم‌ها در اين سينما تنها با قيمت دو هزار تومان به علاقه‌مندان ارائه مي‌شود در حالي که در پرديس‌هاي سينمايي قيمت بليت 4 هزار تومان است.

وي تصريح کرد: پرديس سينمايي راگا يک سالن اصلي با ظرفيت 310 نفر و دو سالن با ظرفيت 147 نفر دارد و هدف از افتتاح اين سينما در شهرري استفاده اهالي محترم اين منطقه از امکانات نوين سينمايي است.

آژير گفت: بسياري از اهالي منطقه شهرري اين پرديس سينمايي را نمي‌شناسند و با معرفي هر چه بيشتر اين سينما به طور حتم در آينده نزديک بر تعداد مخاطبان اين سينما افزوده خواهد شد.

پرديس سينمايي راگا همزمان با بيست و نهمين جشنواره فيلم فجر در 15 بهمن ماه سال گذشته در منطقه شهرري افتتاح و در خيابان 24 متري، خيابان کريمي شيرازي، جنب فروشگاه شهروند واقع شده است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس