شخصیت‌های مختلف ورزشی و سیاسی در مراسم ختم مرحوم غلامحسین مظلومی شرکت کردند.

به گزارش مشرق، مراسم یادبود مرحوم غلامحسین مظلومی پیشکسوت باشگاه استقلال صبح امروز در مسجد نور میدان فاطمی تهران به همت باشگاه استقلال برگزار شد که در این مراسم چهره‌های مختلف ورزشی، سیاسی و اجتماعی کشورمان برای عرض تسلیت به خانواده مظلومی خودشان را به محل برگزاری این مراسم رساندند.

بهرام افشارزاده،‌کامران صاحب‌پناه، رضا صادق‌پور و پرویز مظلومی اولین افرادی بودند که از ساعت 9 و 45 دقیقه امروز در مسجد نور حاضر شدند.

همچنین منصور پورحیدری، علی نظری‌جویباری، جواد قراب، محمدحسن قریب،‌ولی‌الله صالح‌نیا، جلال طالبی، فریادشیران، حبیب کاشانی، حسین‌ رضازاده، آرش میراسماعیلی، منصور رشیدی، هادی نراقی، حسن روشن، اصغر حاجیلو، حسام پیشکسوت پرتاب دیسک، مهدی حاج‌محمد، محمد رویانیان، فداحسین مالکی، جعفر کاشانی، جواد زرینچه، میرشاد ماجدی، ایمان عالمی، فرامز ظلی، امین نوروزی، محمد مایلی کهن، کواکبیان نماینده نماینده سابق مجلس، سید حسین هاشمی استاندار تهران، آرش برهانی، وحید طالبلو، امین منوچهری، عیسی کلانتری وزیر اسبق کشاورزی، مهرعلیزاده، صادق ورمزیار، حمیدرضا آصفی و ... از جمله افراد ورزشی حاضر در مراسم ختم مرحوم غلامحسین مظلومی بودند. گفتنی است آصفی با پای گچ گرفته شده به این مراسم آمده بود.

البته دسته گل‌هایی از سازمان لیگ و از سوی شخصیت‌های ورزشی در مسجد نور وجود دارد. همچنین بنرهایی از سوی باشگاه استقلال و همچنین از طرف سیدحسین هاشمی استاندار تهران در مسجد نور نصب شده است.

از حاشیه‌های این مراسم می‌توان به برخورد معمولی امیر قلعه‌نویی و پرویز مظلومی اشاره کرد در حالی که این دو با یکدیگر خیلی معمولی دست دادند و از کنار هم گذشتند.

همچنین محمد رویانیان مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در زمان ترک مسجد نور به پرویز مظلومی گفت که غلامحسین مظلومی با عزت زندگی کرد و با عزت هم از دنیا رفت و دعای مردم همیشه پشت و پناه این مرحوم بوده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس