کد خبر 365672
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه جایگاهش پایین‌تر آمده، گفت: از اول هم مانعی برای اجرای برنامه‌های خود نداشتم.

به گزارش مشرق، انتخاب حمید رضا سیاسی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس چندان غیرقابل پیش‌بینی نبود و با توجه به اتفاقات اخیر پیرامون باشگاه پرسپولیس انتظار می رفت سیاسی برای اجرای برنامه‌های خود در این باشگاه به نوعی موانع را کنار بزند.

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس به سوالات پاسخ داد.

هدف شما از اینکه از سمت ریاست هیئت مدیره استعفا داده و به عنوان مدیرعمل انتخاب شدید چیست؟

من در جایگاه تصمیم گیری در باشگاه بودم و حالا به جایگاه اجرایی آمده‌ام. جایگاه تصمیم گیری جایگاه خاصی در باشگاه است و من به نوعی به یک جایگاه پایین‌تر آمده‌ام و هدفم اصلاح ساختاری باشگاه است.

این طور به نظر می‌آید که شما موانع را به نوعی از پیش‌رو برداشتید تا بهتر برنامه‌های خود را اجرا کنید.

نه، از اول هم مانعی برای اجرای برنامه‌های خود نداشتم. وقتی قرار است دستورات هیئت مدیره یک باشگاه اجرا شود دیگر فرقی نمی‌کند چه افرادی در چه پست‌هایی باشند. اعضای هیئت مدیره نظرشان این بود که من به عنوان مدیرعامل انتخاب شوم که پذیرفتم.

چرا بعد از اینکه اعضای جدید هیئت مدیره با نظر شما انتخاب شدند، این اتفاق رخ داد؟

نه اعضای هیئت مدیره را مجمع انتخاب می‌کند. ‌وزیر ورزش، وزیر امور اقتصادی و دارایی و وزارت دادگستری که مجمع باشگاه پرسپولیس به حساب می‌آیند.

اما حسین کلانی اعلام کرده که با نظر شما به هیئت‌مدیره اضافه شده است.

وقتی چند نفر در هیئت مدیره هستند اعضای جدید را پیشنهاد می‌کنند. شاید یک نفر در هیئت‌ مدیره باشد که اعضا نتوانند با آن کار کنند اما این دلیل نمی‌شود که شما فکر کنید اعضا در انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره نقش داشته باشند. به طور مثال شاید به جای آقای کلانی آقای x را انتخاب می‌کردند و در آن صورت عده‌ای از اعضا حاضر نبودند با او کار کنند. این حق طبیعی هر کسی است و غیر از این نمی‌تواند باشد.

اینکه در انتخاب افراد جدید نظر اعضا را بپرسند چیز عجیبی نیست اما اینکه شما می‌گویید اعضای جدید توسط من انتخاب شدند، حرف درستی نیست و کاری غیر قانونی است. تاکید می‌کنم اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با نظر مجمع که شامل 3 وزیرمحترم است، انتخاب شدند.

شما وعده آمدن دو بازیکن برزیلی شاخص به پرسپولیس را داده بودید، آنها چه زمانی قرار است به ایران بیایند؟

چند بازیکن خارجی مدنظر داریم که دو نفر آنها برزیلی هستند و قرار است به زودی به ایران آمده و در تست فنی درخشان شرکت کنند. در صورتی که درخشان بخواهد باشگاه با این دو بازیکن برزیلی قرارداد امضا می‌کند.

شما گفته بودید این دو بازیکن برزیلی در باشگاه‌های خوب برزیلی بازی می‌کنند آیا در این صورت آنها حاضر خواهند شد در تمرینات پرسپولیس تست فنی بدهند؟

این حرف‌ها نیست. هر بازیکن خارجی که به دعوت باشگاه پرسپولیس به ایران می‌آید باید تابع قوانین ما باشد و ما هیچ بازیکنی را بدون تست فنی جذب نخواهیم کرد. حالا فرقی نمی‌کند این بازیکن در چه مقامی باشد و از کدام باشگاه به ایران می‌آید.

بازیکنان پرسپولیس در تمرین روز گذشته (دوشنبه) تیم از اینکه پاداش پیروزی در دربی را دریافت نکرده بودند، ناراحت به نظر می‌آمدند.

ظرف امروز و فردا حتما پاداش برد در دربی را به بازیکنان پرداخت خواهم کرد.

شما پیش بینی کرده بودید دربی را با 2 گل می‌برید، مثل اینکه پیشگوی خوبی هستید!

ما در هر بازی برای برد به میدان می رویم و در دربی هم با این هدف بازی کردیم. خوشبختانه این بازی را با پیروزی پشت‌سر گذاشتیم و هواداران بابت این اتفاق بسیار خوشحال هستند.

حالا پرسپولیس برای قهرمانی خواهد جنگید یا اینکه برای فصل بعد این هدف را دنبال خواهید کرد؟

در فصل جاری هدف ما فقط قهرمانی است و به چیزی جز آن اصلا فکر نمی‌کنم.

فکر نمی‌کنید برای قهرمانی ابزار کافی را ندارید؟

در اینکه تیم باید برای قهرمانی تقویت شود شکی نیست اما اینکه چطور باید تقویت شویم را کادرفنی تصمیم می‌گیرد. درخشان خواسته‌های خود را اعلام می‌کند و بعد از اینکه مورد تایید کمیته فنی قرار گرفت ما آنها را اجرایی می‌کنیم.

درخشان قبلا از شما خواسته بود که یک مربی آلمانی به کادرش اضافه کنید، آیا با خواسته او موافقت شد؟

اگر واقعا درخشان احساس می‌کند که کادرش نیاز به تقویت دارد به ما اعلام کند تا خواسته او را اجرا کنیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس