کد خبر 365486
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸

به گفته محمد رضا کسرایی ناظر دربی پایتخت حسین عبدی مربی پرسپولیس در هفتادونهمین دربی پایتخت مرتکب تخلف شده است.

به گزارش مشرق، حسین عبدی مربی تیم پرسپولیس به دلیل اخراج در دیدار هفته چهاردهم پرسپولیس مقابل گسترش فولاد، اجازه حضور روی نیمکت پرسپولیس در دربی را نداشت با این حال، وی علیرغم اطلاع از این مهم، روی نیمکت تیمش حاضر شد!

در همین زمینه، محمدرضا کسرایی ناظر ویژه سازمان لیگ در هفتادونهمین دربی پایتخت در توضیح حضور عبدی روی نیمکت پرسپولیس گفت: در جلسه هماهنگی قبل از دیدار استقلال و پرسپولیس، محمود خوردبین به عنوان سرپرست تیم پرسپولیس برگه مربوط به محرومان این بازی را امضا کرد که طبق آن عبدی از پرسپولیس اجازه حضور روی نیمکت تیمش را نداشت چرا که قبل از این از سوی سازمان لیگ به هر دو باشگاه، اسامی محرومان شان اعلام شده بود و استقلالی ها هم می دانستند که عبدی نباید روی نیمکت بنشیند.

وی ادامه داد: با اینحال زمانی که تیمها وارد زمین شدند متوجه حضور عبدی روی نیمکت پرسپولیس شدیم که بلافاصله به وی اعلام کردیم باید زمین را ترک کند چرا که وی مرتکب تخلف شده بود. البته باشگاه پرسپولیس فکر می کرده که چون جریمه نقدی ناشی از محرومیت وی را پرداخت کرده عبدی می توانسته روی نیمکت حضور پیدا کند با این حال طبق قوانین وقتی مربی در بازی قبلی اخراج می شود دریافت می کند، یک جلسه از همراهی تیمش محروم می شود. البته من هم در گزارش بازی نوشته ام که عبدی چنین کاری را انجام داده است. »

کسرایی روز خوبی را در نظارت پشت سر گذاشت و به خوبی پاسخ اعتماد بهروان را داد هر چند که برخی در فدراسیون فوتبال به انتخاب او انتقاد  کرده بودند اما او به خوبی جواب منتقدان را داد.

به نظر می رسد عبدی به واسطه بازار داغ عکس های یادگاری قبل از دربی و فیلم شروع بازی، حاضر بوده حتی تخلف کند اما از قافله عکس های یادگاری جا نماند! البته عبدی از شلوغی های اول بازی استفاده کرد و روی نیمکت نشست. باید دید کمیته انضباطی در قبال حرکت عبدی چه واکنشی خواهد داشت.
منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس