کد خبر 365150
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۰

خبرنگار شبکه خبری «العالم» سفر غیر منتظره وزیر خارجه عربستان سعودی به وین را «غیر سازنده» و در راستای اهداف رژیم صهیونیستی دانست.

به گزارش مشرق، بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران معتقدند که سفر «سعود الفیصل»، وزیر خارجه عربستان سعودی به اتریش برای شرکت در مذاکرات برنامه هسته‌ای ایران و گفت‌وگوی وی با جان کری وزیر خارجه آمریکا در وین «غیر سازنده» است.

خبرنگار شبکه «العالم» با اشاره به سفر غیر منتظره سعود الفیصل به وین گزارش داد که حضور وی در پایتخت اتریش برای سنگ‌اندازی در مسیر مذاکرات هسته ای گروه ۵+۱ با ایران است.

خبرنگار این شبکه خبری همچنین گزارش داد که وزیر خارجه عربستان سعودی نقش رژیم صهیونیستی در این مذاکرات را ایفا می‌کند.

«مئیر جاودانفر» تحلیلگر اسرائیلی نیز در این باره در صفحه توئیتر خود نوشت: هیچ مقام اسرائیلی امشب به مذاکرات وین نمی‌رود. آیا عربستان مواضع اسرائیل را ارائه خواهد کرد؟ در خاورمیانه جدید هیچ‌چیز غیرممکن نیست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    0 0
    امریکا به این نتیجه رسیده به نفعش به توافق برسه عربستان مثلا میخواد میانجی بشه تا یادمون بره توی این دو سه سال چقدر هیزم روی اتیش تحریم ها ریخت و یه جورایی از ایران سر بحرین و یمن و شرق عربستان(شیخ نمر)امتیاز بگیره
  • اهوازی ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    0 0
    انگلیس خبیث این توله سگ ها رو برای همین موقع پرورش داده است.تا زمانیکه آل سعود درگیر مسائل داخلی نشوند همینطور فتنه میکنند.
  • ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
    0 0
    بی شرمی چقدر...
  • حسام ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    0 0
    تحریمهای نفتی ایران با چراغ سبز و صد البته اصرار عربستان انجام شد. یادمه زمانی که چند سال پیش بحث تحریم نفتی ایران بر سر زبانها افتاد، در تمامی مذاکرات مربوط به تحریم نفتی ایران توسط غرب و متحدانش، وزیر نفت عربستان هم همواره در این مذاکرات حضور داشت.
  • عباس مطهری نیا زنجان ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
    0 0
    مسؤولین محترم بلند پایه نظام ، لطفاً پس از هرگونه تفاهم یا مصالحه ی با غرب بر سر مسئله ی هسته ای، خواهشاً اقدامات آتی به نحوی نباشد که سعودی های بی شرف در خصوص عزت و اقتدار و حیات و ممات کشور و مردم عزیز و مسلمان واقعی ایران مجال حرکت و جو سازی داشته باشند. این کارها و حرکتهای بی شرافتانه ی آنها را حتماً پاسخگو باشید. حداقل سه دهه است که سعودی ها با تمام وجود و پول و ثروت شان علیه ایرانی ها و کلاً شیعیان برنامه ریزی و اقدام می کنند. انتقام انتقام انتقام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس