کد خبر 364604
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶

بازیکن پیشین تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس شانس بیشتری برای پیروزی دارد اما قلعه‌نویی خیلی خوب می‌داند در دربی چه ترفند‌هایی برای نباختن به کار ببرد.

به گزارش مشرق، مجتبی محرمی در خصوص دربی 79 اظهار داشت: این بازی برای هر دو تیم حساس و حیاتی است و هیچ یک از مربیان دو تیم دوست ندارند بازنده این دربی باشند.

وی ادامه داد: درخشان و قلعه‌نویی هر دو دربی‌های زیادی را تجربه کرده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند و از حساسیت این بازی به خوبی آگاه هستند و همین موضوع باعث خواهد شد آنها احتیاط را در دستور کار خود قرار دهند. شاید اگر یک طرف نیمکت مربی خارجی بود شرایط فرق و تفکرات دیگری از روی نیمکت به بازیکنان انتقال پیدا می‌کرد.

بازیکن پیشین پرسپولیس با اشاره به وضعیت این تیم یادآور شد: با توجه به اینکه هر روز در تمرینات پرسپولیس حضور دارم باید بگویم شرایط این تیم نسبت به روزهای قبل خیلی بهتر است و بازیکنان برای درخشش در دربی از انگیزه و روحیه بالایی برخوردارند. این خاصیت دربی است که با خود انگیزه بالایی می‌آورد.

وی تصریح کرد: در دربی تاکتیک تیمی خیلی اهمیت ندارد بلکه مسائل روحی و روانی در این مسابقه حرف اول را می‌زند. در شرایط فعلی من شرایط پرسپولیس را از هر نظر عالی می‌بینم و معتقدم این تیم در دربی شانس بیشتری برای پیروزی دارد. هرچند دوست خوبم، قلعه‌نویی خیلی خوب می‌داند در دربی چه ترفند‌هایی برای نباختن به کار ببرد.

محرمی در پاسخ به این سوال که برگ برنده دو تیم در این مسابقه چه چیزی خواهد بود، گفت: بازیکنان پرسپولیس با انگیزه‌تر و آماده‌تر به نظر می‌آیند، ضمن اینکه بازیکنان خلاق پرسپولیس نسبت به استقلال بیشتر هستند. البته بازیکنان حریف هم از تجربه بالایی برخوردارند و حتما برای این بازی انگیزه متفاوتی دارند.

وی در خصوص مسائل حاشیه‌ای که این‌ روزها پیرامون بازیکنان تیم وجود دارد گفت: من در پرسپولیس نه حاشیه‌ای می‌بینم و نه بازیکنی که بخواهد برای تیم مشکل‌ساز شود. متاسفانه رسانه‌ها کوچکترین اتفاقات را در پرسپولیس بزرگ می‌کنند. خوشبختانه همه چیز در تیم خوب است و رابطه خیلی دوستانه‌ای بین بازیکنان و کادرفنی وجود دارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عرفان ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
    0 0
    جمع کنین دربی دربی دربی ... بیخود گندش نکنین نتیجه 0 - 0 1 - 1 و ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس