کد خبر 364307
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۲

روزنامه 'المشرق'عراق نوشت: عملیات مداوای 'ابوبکرالبغدادی' سرکرده گروه تروریستی داعش زیر نظر یک تیم پزشکی اسرائیلی انجام شده است.

 به گزارش مشرق، روزنامه 'المشرق' عراق نوشت: یک تیم پزشکی رژیم صهیونیستی که پس از زخمی شدن سرکرده داعش توسط نیروهای هوایی عراق، به همراه یک گروه از کماندوهای این رژیم ،وارد عراق شده بودند درساختمان کنسولگری ترکیه درموصل بر مداوای 'ابوبکرالبغدادی' نطارت داشته اند.

به نوشته این روزنامه، البغدادی به شدت توسط سازمان اطلاعات نظامی عراق زیرنظر بود و همه تحرکات وی رصد می شد و کاروان وی که برای نشست با دیگر فرماندهان داعش به سمت شهرمرزی 'قائم' درحرکت بود مورد هدف قرارگرفت.

المشرق به نقل از منابع آگاه اضافه کرد: دراین حمله البغدادی به شدت زخمی شد و به سرعت به ساختمان کنسولگری ترکیه درموصل منتقل شد و یک تیم پزشکی اسرائیلی که با یک هواپیما وارد پایتخت یکی از کشورهای همسایه شده بود با حضور در موصل وی را عمل کرد.

براساس این گزارش منابع آگاه اعلام کرده اند، سرکرده داعش که به شدت از ناحیه شکم و کتف زخمی شده است برای درمان تکمیلی به یکی از کشورهای همسایه عراق منتقل می شود.

وزارت کشور عراق یکشنبه (18آبان) با تایید خبر زخمی شدن البغدادی اعلام کرد که وی در حمله گروه 'عقاب های اطلاعاتی' که یک گروه رزمی وابسته به شاخه امنیتی وزارت کشور عراق است زخمی شده است.

یک مقام امنیتی نیز گفت: گروه 'عقاب های اطلاعاتی' با انجام یک حمله به محل تجمع سرکردگان تروریست ها توانستند 'ابوبکرالبغدادی' و بسیاری از فرماندهان بلند پایه این گروه تروریستی را زخمی کنند.

گروه تروریستی داعش نیز زخمی شدن سرکرده خود را تایید کرده ولی از آن زمان تاکنون خبرهای ضد و نقیضی از سرنوشت سرکرده داعش منتشرشده است.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد دماوند ی ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
    0 0
    باسلام بنده حقیر با دیدن این عکس سه سوال برایم پیش امده 1ایا این صاحب عکس روحانی میباشد 2 ایااین صاحب عکس مگر ازسلاله پیامبز است که عمامه سیاه به سرکرده 3 اگر اگر از سلاله پیامبر هست چرا نامش ابوبکر است .
  • حمید ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۹
    0 0
    وجودکثیف ومنحوس این شیطان راخودصهیونیستها به جوداوردندبنابراین خودشان نیزبایدبه حفظ وحراست ازجان کثیف ورذل این جانی بالفطره اقدام کنند
  • جعفر ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
    0 0
    صبح بخیر آقا ممد این عکس نزدیک 1 سال است که منتشر شده است. سوالاتتم که نمیدونم جواب بدم یا نه!!!
  • حسین فدا ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
    0 0
    درسته ادم رذل و کثیفیه ولی دلیل نمیشه الکی اخبار بی پایه و اساس بهش ربط داد. چطور قبلا گفتید رفته رقه سوریه مداوا بشه؟ پس اینگونه خبردادن بی دلیل و مدرک صرفا سیاسیه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس