کد خبر 364116
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۱

خبر درگذشت غلامحسین مظلومی تمرین استقلال را تحت تاثیر قرار داد.

به گزارش مشرق، تمرین تیم فوتبال استقلال عصر امروز از ساعت 15 در زمین کمپ مرحوم حجازی برگزار شد.با توجه به اتمام پایان اردوی تیم ملی بازیکنان ملی پوش استقلال امروز خود را به کادر فنی معرفی کرده و در محل تمرین حاضر شدند.

* محمد قاضی تنها غایب تمرین امروز استقلال بود.

* قبل از شروع تمرین امروز سرمربی تیم استقلال از مسئولان خواست تا از رود هواداران به مجموعه جلوگیری شود. ظاهرا با توجه به کامل شدن تیم قلعه نویی قصد دارد استقلال بدون حضور هواداران تمریناتش را برگزار کند.

* در ابتدای تمرین سرمربی تیم استقلال بازیکنان تیمش را دور هم جمع کرد و با آنها به گفت‌و‌گو پرداخت.قلعه‌نویی در خصوص نحوه تمرینات و بازی‌های دوستانه استقلال برای دقایقی با بازیکنانش به صحبت پرداخت و اعلام کرد در این چند روز باقیمانده تا بازی با پرسپولیس همگی در کنار هم منظم تمرین کنند.

* ملی پوشان تیم استقلال امروز تنها به دویدن و ریکاوری پرداخته و تنها بیک‌زاده و صادقی با سایر بازیکنان به صورت کامل تمرین کردند.

* هنوز چند دقیقه ای از آغاز تمرین نگذشته بود که خبر درگذشته غلامحسین مظلومی به کم رسید که این موضوع باعث ناراحتی کادر فنی و بازیکنان استقلال شد. در حالی که بازیکنان مشغول بازی آقا وسط بودند خبر درگذشت مظلومی باعث شوک به استقلالی‌ها شد و آنها از این موضوع ناراحت شدند.

*امیر قلعه‌نویی بعد از شنیدن این خبر با خانواده مظلومی تماس گرفت و به آنها تسلیت گفت.

* میرشاد ماجدی که از شنیدن خبر درگذشت مظلومی خیلی ناراحت بود تمرین استقلال را به مقصد بیمارستان بهمن ترک کرد.

قرار است کادر فنی و تعدای از استقلالی‌ها بعد از پایان تمرین راهی بیمارستان و منزل غلامحسین مظلومی شوند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس