سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: در جریان جذب رضا خالقی‌فر برای حضور در تیم پرسپولیس نیستم و زمانی می‌توانم به بحث نقل و انتقال بازیکنان ورود کنم که سرمربی از من چنین چیزی بخواهد.

به گزارش مشرق، بهروز منتقمی در خصوص شرایط پرسپولیس پیش از دربی و سفرش به تنکابن صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

شرایط پرسپولیس پیش از دربی 79 چطور است؟


همه هم و غم ما این است که تیم با روحیه خوبی وارد بازی شود و این دربی هم برنده داشته باشد. قطعا درخشان هم تمهیدات لازم را اندیشیده تا با یک مهره‌چینی خوب 3 امتیاز این بازی را برای پرسپولیس کسب کند. به هر حال برد در این بازی می‌تواند به فضای فوتبال کمک کند. خودم هم یکشنبه به استادیوم می‌روم تا بازی دربی را از نزدیک ببینم.

اینکه شما در مصاحبه‌ای گفته بودید در جریان جذب رضا خالقی‌فر بازیکن تیم فوتبال راه آهن به پرسپولیس نبودید صحت دارد؟

بعضی‌ها دوست دارند که ما صداقت نداشته باشیم و باید بر روی خیلی از مسائل سرپوش بگذاریم یا با ادبیات دیگری حرف بزنیم اما من باید بگویم که وقتی از چیزی مطلع نیستم دروغ نمی‌گویم. من زمانی می‌توانم درباره جذب بازیکن صحبت کنم که از سوی سرمربی درخواستی به دستم برسد و وقتی که این اتفاق افتاد می‌توان درباره جذب یا عدم جذب یک بازیکن حرف زد. من مدیر باسابقه‌ای هستم و مدیر یکی دو روزه نیستم که بخواهم بر روی جنجال‌ها اینگونه سرپوش بگذارم اما درباره موضوعی که اطلاع ندارم حرف نمی‌زنم و ملاک من در این باره درخواست سرمربی است.

یعنی درباره حضور خالقی‌فر هیچ صحبتی با شما نشده است؟

من درباره حضور این بازیکن در پرسپولیس اطلاعی ندارم و شاید دوستان دیگر مذاکرات انجام داده باشند اما درباره این بازیکن موضوعی با من مطرح نشده و به نظرم درست هم نیست که در حین بازی‌ها باعث تضعیف تیمی شویم.

شما اعتقاد دارید که خود حمیدرضا سیاسی رئیس‌ هیأت مدیره با این بازیکن مذاکره کرده است؟


من از این موضوع هم اطلاعی ندارم و نه او چیزی به من گفته و نه من از سیاسی چیزی پرسیدم. اما همانطور که گفتم ابلاغی به دست من نرسیده است.

این موضوع عجیب نیست که بدون اطلاع شما به عنوان سرپرست باشگاه با بازیکن مذاکره شود؟

وقتی بین سرپرست باشگاه یا مدیرعامل و مربی یا بازیکن قراردادی امضا می‌شود آن قرارداد است که رسمیت دارد و کارت بازی یا مربیگری را با این امضا صادر می‌کند و شما مطمئن باشید که امضای دیگری در این میان وجود ندارد که ما بخواهیم آن را مخفی کنیم یا نشان ندهیم.

این احتمال را هم نمی‌دهید که فردی بخواهد با گذشتن از شما خودش مسئولیت امضاها را بر عهده بگیرد؟!


در این باره دستگاه‌های مرتبط باید این موضوع را بپذیرند که اگر این اتفاق بیفتد مسئولیت از من در باشگاه پرسپولیس سلب خواهد شد.

شفاف بگویید که آیا میان شما و سیاسی اختلافاتی وجود دارد؟


مشکل خاصی تا حالا نبوده که بخواهم آن را عنوان کنم و اگر هم موردی باشد درباره آن مذاکره می‌کنم اما باید بگویم من به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس در حیطه حوزه اختیاراتم می‌توانم ورود کنم و مدیرعامل یا سرپرست باشگاه مجری مصوبات هیأت مدیره است و درباره من چیزی که به خودم مرتبط باشد را پاسخگو هستم و اظهاراتم درباره فعالیت‌های خودم است.

شما در حالی به زادگاهتان تنکابن می‌روید که پیش از این صحبت‌هایی شنیده می‌شد که به دلیل اختلاف با سیاسی این کار را انجام خواهید داد و الان که راهی تنکابن می‌شوید آیا این مسئله ارتباطی با اختلاف نظرتان با سیاسی دارد؟

یکی از همسایگان ما که در دوران کودکی با هم همکلاس هم بودیم فوت کرده و من برای حضور در مراسم ختم او راهی تنکابن می‌شوم و فردا هم در باشگاه پرسپولیس حاضر خواهم شد تا به رتق و فتق امور بپردازم.

تا الان کادر فنی پرسپولیس خواستار جذب کدام بازیکنان شده است؟

درخواست برای جذب هیچ بازیکنی به صورت مکتوب به دست من نرسیده و اگر این اتفاق بیفتد با اعلام زمان و شماره نامه آن را از طریق رسانه‌ها اعلام می‌کنم!

این عجیب نیست که رئیس هیأت مدیره باشگاه که مسئولیت سیاست‌‌گذاری را دارد به صورت خاص وارد مسائل اجرایی باشگاه شده و شما از این مسئله ناراحت نیستید که سیاسی با بازیکنان مذاکره می‌کند؟!

این مسئله ارتباطی با من ندارد و ارتباطی هم با من نخواهد داشت چرا که رئیس هیأت مدیره است و من در این مسائل دخالت نمی‌کنم و باز هم اعلام می‌کنم زمانی با بازیکنی مذاکره می‌کنم که سرمربی به صورت رسمی از من این را بخواهد و در غیر اینصورت وارد این مسئله نمی‌شود و اگر چنین اتفاقی رخ داد و سرمربی درخواست بازیکن یا بازیکنانی را به من ابلاغ کرد آن زمان من تصمیم می‌گیرم که درخواست بازیکن اجرا شود یا نشود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس