کد خبر 363870
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۲

کارشناس فوتبال ایران گفت: در دیدار تیم ملی ایران و کره جنوبی هر دو تیم بی‌برنامه بازی کردند.

به گزارش مشرق، بیژن ذوالفقارنسب در مورد دیدار دوستانه تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی گفت: از لحاظ فنی بازیکنان دو تیم در شرایط آرمانی نبودند. ایران نسبت به کره جنوبی بی‌برنامه‌تر بود وحریف در حفظ توپ عملکرد بهتری داشت. این بازیکن کیفیت بالایی نداشت و مشکلات فنی در هر دو تیم بسیار مشهود بود البته پیروزی که تیم ملی ایران به دست آورد می‌تواند در آینده از لحاظ روانی روی عملکرد تیم تأثیر مثبت داشته باشد.

وی در مورد اینکه عملکرد بازیکنان جوانی که در نیمه دوم به زمین آمدند را چطور ارزیابی می‌کند، تصریح کرد: بدون شک باید جوانگرایی در تیم ملی صورت بگیرد اما این اتفاق می‌تواند به صورت تدریجی باشد. چند نفری که به زمین آمدند توانستند عملکرد خوبی داشته باشند و این اطمینان را به کادر فنی دادند که اگر در فرصت‌های مناسب از آنها استفاده شود می‌تواند پاسخگوی اعتماد کادر فنی باشد.

کارشناس فوتبال ایران در رابطه با اینکه آیا تیم ملی همچنان روی برنامه‌های دفاعی تأکید دارد، تصریح کرد: بله در دیدار مقابل کره هم تیم ملی بیشتر در فاز دفاعی تمرکز داشت و بازی با احتیاطی را از سوی بازیکنان دیدیم. کار تمرین شده خاصی در فاز حمله از تیم ملی مشاهده نشد.

وی در مورد حواشی زیادی که در بازی‌های تیم ملی ایران و کره جنوبی اتفاق می‌افتد، تصریح کرد: در این بازی در چند دقیقه پایانی حواشی به وجود آمد که البته مثل قبل نبود. به هر حال بازیکنان ما باید تمرکز بیشتری داشته باشند و بدانند که اگر در بازی‌های رسمی چنین حرکاتی را انجام دهند مطمئنا برخورد دیگری از سوی داور صورت می‌گیرد.

ذوالفقارنسب در پاسخ به این سوال که آیا با عملکرد امروز تیم ملی توانست اهالی فوتبال به حضور موفق در جام ملت‌های آسیا امیدوار کند، خاطر نشان کرد: تیم ملی در جام ملت‌ها کار سختی دارد. باید با برنامه‌ریزی بهتر و برگزاری اردوهای مناسب‌تر بازیکنان خود را برای حضور در جام ملت‌های آسیا آماده کنند. در همین بازی مقابل کره جنوبی مشکلات بسیار زیادی را دیدیم که نمی‌توان از کنار آنها به راحتی گذشت. باید روش بازی خود را عوض کنیم. شرایط بازی ایران به شکلی است که تیم‌هایی مثل امارات، قطر و بحرین که با ما هم‌گروه هستند می‌توانند به راحتی از تیم ملی تساوی بگیرند به همین خاطر باید سبک خود را تغییر دهیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
    0 0
    کاملا موافقم
  • پسر پدر پرسپولیسی ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
    0 0
    بنده جناب ذوالفقار نسب را بعنوان کارشناس فوتبال قبول دارم وباور دارم که ایشان در کار کارشناسی خبره هستند. اما یک نکته مهمی که ایشان باید توجه کنند این است که کی روش سر مربی خارجی است وجدا از اینکه دوست دارد تیمش فوتبال قشنگ ودیدنی وبا علم روز بازی کند .ایشان تعهد دارد که نتیجه هم بگیرد ونتیجه است که عیار وی را مشخص می کند.پس وی اول باید روشی را پیگیری کند که نتیجه آن تضمینی باشد یعنی احتمال باخت تیم کم باشد وسپس به فکر بردن باشد. از سوی دیگر در دنیایی که فوتبال هم مانند ورزشها وسایر علوم دیگر رشد کرده وماشینی شده واحتمال دارد این روش فوتبال کی روش قسمتی از برنامه وی برای فوتبال ما باشد که ما از همه آن اطلاع نداریم.از سوی دیگر نباید خود فریبی کنیم. کفگیر فوتبال ما هم از لحاظ دانش فنی مربیان وطنی وهم از لحاظ تاکتیک تیمی وتکنیک فردی در حال حاظر به ته دیگ خورده است.سه تارهای ما پابه سن شده اند وستاره های نوظهور هم نداریم .......
  • رحمن ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
    0 0
    ایشان درست می فرمایند در احاطه کلی بر زمین هر دو تیم بی برنامه بودند اما در کار منطقه ای کره ای ها بهتر عمل کردند این بازی بدرد مسابقات رسمی نمی خورد
  • امیرعلی ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
    0 0
    تا وقتی که مسعود شجاعی فیکس تیم ملی باشه تیم انگار ده نفره بازی میکنه و این یعنی برتری تیم مقابل...باور کنید اگر کیروش به شجاعی بازی نده و از نکونام پا به سن گذاشته کمتر استفاده کنه انوقت تیم آرایش و جنگندگی بیشتری تو زمین خواهد داشت و شاهد یه بازی زیبا از تیم ملی خواهیم بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس