کد خبر 363772
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: پس از تصویب قانون مربوطه در مجلس، مالکان واحدهای مسکن مهر سند ملکی می‌گیرند.

به گزارش مشرق، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، بخشدار بومهن، امام جمعه پردیس، رئیس و اعضای شورای شهر بومهن و مدیران ادارات شهرستان از ه‍یئت‌های مذهبی شهر بومهن بازدید کردند.

بنا بر این گزارش، این گروه ابتدا به مسجد موسی ابن جعفر (ع) ده بومهن رفته و در ادامه به حسینه‌هایی در مناطق سیاه‌بند، خیابان شهید زاهدی مراجعه و در جمع عزاداران سالار شهیدان امام حسین (ع) شرکت کردند و به عزادارای پرداختند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در حاشیه این مراسم در خصوص سفر اخیر خود به پردیس گفت: اقداماتی در کمیسیون عمران مجلس صورت گرفته که به زودی اعلام خواهم کرد.

سیدمهدی هاشمی در خصوص نتیجه پرونده تبدیل مسکن مهر 99 ساله به خودمالکی که در مجلس برای تصویب مطرح است، گفت: مواردی که مورد نیاز بود را در کمیسیون عمران ارائه کردیم و امیدواریم در صحن مجلس نیز تصویب شود و پس از تصویب، باقی مسائل مربوط به وزارت راه و شهرسازی است.

وی در رابطه با زمان راه‌یابی این طرح به صحن علنی مجلس گفت: این طرح دو فوریتی نیست و طی یک تا دو ماه آینده برای تصویب به صحن مجلس خواهد رفت.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در خصوص اجرای طرح مسکن مهر توسط بعضی وزارت‌خانه‌ها و مخالفت‌های وزارت نیرو نیز گفت: کار توسط وزارت‌خانه‌ها آغاز شده و وزارت نیرو هم وراد شده و با کمک‌های این وزارت‌خانه مشکلات رفع خواهد شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس