کد خبر 363663
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸

وزیر خارجه آمریکا در یک تماس تلفنی، به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی کشته شدن صهیونیست‌ها در عملیات قدس را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، «جن ساکی» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که «جان کری» وزیر خارجه این کشور در تماس تلفنی با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ارتباط با کشته شدن صهیونیست‌ها در عملیات قدس تسلیت گفت.

واکنش کری در حالی صورت گرفته است که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اولین واکنش به عملیات قدس اعلام کرد به شدت به این عملیات پاسخ خواهد داد.

جنبش حماس ضمن تبریک عملیات استشهادی امروز قدس، آن را پاسخی طبیعی به ظلم رژیم صهیونیستی خواند. این جنبش انجام عملیات مذکور را پیشرفتی قابل توجه در مبارزه علیه رژیم اشغالگر خواند و اقدام شجاعانه عاملان آن را ارج نهاد.

صبح امروز شبکه المیادین گزارش کرد که در یک کنیسه در «هارنوف» قدس اشغالی تیراندازی صورت گرفته است که در آن 5 صهیونیست کشته و 4 نفر دیگر زخمی شده اند.

کانال 1 رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عاملان عملیات استشهادی امروز «هما غسان» 27 ساله و «عدی ابوجمل» 22 ساله از اهالی «جبل مکبر» در شرق قدس هستند. گفته شده این دو که پسر عمو هم بوده اند با کلت کمری و چاقو این عملیات را انجام داده اند.

المیادین از شهادت فردی که این عملیات را انجام داده نیز خبر داد. این در حالی است که شبکه خبری عرب 48 در گزارشی از این عملیات در پایگاه اینترنتی خود نوشت که دو نفر از عوامل اجرای این عملیات به شهادت رسیده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    حمله به غیر نظامی حالا هر کی میخواد باشه اون هم وقت دعا یک عمل ترروریستی هست و بس
  • مطهره ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    در سرزمین های اشغالی کسی غیرنظامی نیست. همه نظامی هستند و همه صهیونیست.
  • ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    خداروشكر
  • سارا ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    تک تک ساکنین آن منطقه غاصب هستند و حتی اگر سلاح بدست نگیرند, از طرق مختلف در این جنایات شریکند
  • ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    آي پي اسرائيلهً!!!
  • ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    فقط چيزي را كه مينويسم تصور كن، بعد ببين نظرت اينه: ناغافل ريختن تو خونه شما و خواهر و مادر و پدر و برادرت رو جلو چشمت كتك زدن و فحش ركيك دادن و بعد پدرت رو بازداشت كردن و برادرت را هم كشتن! خواهر و مادرت مدام گريه و نفرين ميكنن. يواش يواش ديگه چيزي براي خوردن هم ندارين!! يه روز ديگه شما رو هم از خونه بيرون ميكنن و جاي اون فرقي نميكنه يه خونه مسكونه لوكس يا حتي يه كنيسه ميسازن. دقيقا جاي خونه آبا و اجدادي تو بعلاوه خونه خراب شده همسايتون!! آخه اونا هيچوقت به كم و كوچيك راضي نيستن. پدري كه تو زندانه و خواهر و مادر آواره اي كه با هزاران تهديد مواجه اند. پدري كه اگر بود هم مجبور بود براي داشتن كاري با حقوق بخور و نمير نه ببخشيد براي بيگاري بره اون ور ديوار حائل نوكري كنه. چيكار ميكني؟؟؟
  • ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    لعنت بر مردک کریه المنظر از ناراحتی سقط شود انشاالله
  • شاهین ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    به به درست مثل دایی جانت اوباما گفتی این همه جنا یت های اسراییل غاصب کودکان بی دفاع را یا کور کردیا سینه ی قبرستان فرستاد .. چی اسمش می زاری
  • ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
    0 0
    اقای کری برای سر بریده هزاران عراقی و سوری خوشحال میشوی همین نتانیاهو این جلادها را در بیمارستانهای اسرائیل مداوا می کند و به جان مسلمانان می اندازد تا به دختر سه ساله بی دفاع هم رحم نکند و سرش را از بدن جدا کند این از نظر کری اشکالی ندارد اما حمله به رژیم وحشی که داعش را پرورش می دهد، رحم و مروت ندارد و غاصب است ناراحت کننده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس