کد خبر 363647
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱

بنا به اعلام سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا، مشمولان غایبی که تا ۲۲ بهمن امسال برای خدمت سربازی مراجعه کنند، اضافه خدمتشان بخشیده می‌شود.

به گزارش مشرق، این سازمان اعلام کرد: به مناسبت عید غیر خم اضافه خدمت سه تا شش ماهه مشمولینی که در حال خدمت هستند و یا تا بیست و دوم بهمن ماه ۹۳ خود را معرفی می‌کنند بطور کامل بخشیده شده است که ملاک محاسبه این بخشش اضافه خدمت تاریخ ثبت درخواست اعزام به خدمت مشمولان تا تاریخ بیست و دوم بهمن ماه ۹۳ می‌باشد.

بخشش اضافه خدمت صرفا مربوط به اضافه خدمت سنواتی و دفترچه‌ای است که بعلت عدم معرفی به موقع از سوی وظیفه عمومی اعمال می‌شود.

لازم به ذکر است، بخشش غیبت‌های حین خدمت برابر مقررات آئین نامه انضباطی است و در اختیار فرماندهان سازمان مربوطه است.

بعد از این مهلت اعلام شده، با مشمولان غایب و کسانی که این افراد را بکارگیری می‌کنند در چارچوب قانون برخورد جدی صورت می‌گیرد، بطوریکه بکارگیرندگان سربازان غایب به ازای هر سرباز، هزینه سالانه یک سرباز و به ازای بکارگیری دو سرباز و بیشتر باید هزینه سالانه سه سرباز را پرداخت نمایند و با مشمولان غایب نیز برخورد قانونی ازجمله دستگیری و...، خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    از ورزشکارای متقلب و آزاد و به ریش رم بخند فوتبال یاد بگیرند بروند به ورزشگاههای نیروهای مسلح و به تماشای بازی سربازای متخلف بنشینند
  • مادر ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
    0 0
    سلام .به نظر من که یک مادر هستم کاش خدمت سربازی یک سال میشد ودر این یکسال علاوه بر فنون رزمی کارهای فنی که بعداز خدمت به درد شان بخورد با جدیت اموزش داده شود(بر حسب علاقه ) تاخانواده ها از این بابت نگرانی نداشته باشند و تعداد روزهای مرخصی نیز کمتر شود تا جوانان مردم دنبال خدایی ناکرده کارهای خلاف و اعتیاد نروند .لطفا درمورد تنها فرزند ذکور خانواده هم فکر اساسی کنید .
  • معصومه ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
    0 0
    سلام من هم با نظر این مادر محترم کاملا موافق هستم کاش یکساله میشد .در ضمن من یک فرزند پسر دارم خواهش می کنم دراین مورد هم فکری بکنید شما رو به خدا .خدا خیرتون بده و دعای خیر ما همیشه بدرقه ی راهتون خواهد بود .با تشکر فراوان.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس