کد خبر 363610
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: باشگاه استقلال این حق را داشت که بگوید کدام داور در دربی نباشد.

به گزارش مشرق، میرشاد ماجدی در مورد اینکه گفته می شود روز گذشته از تمرین استقلال جاسوس پرسپولیس را بیرون کرده اند اظهار داشت: این حرف ها نیست و روز گذشته سر تمرین فقط هواداران تیم حضور داشتند و اصلا چنین چیزی نبود که جاسوسی در تمرین باشد. اصلا مگر پرسپولیس نیاز به این کار دارد؟ انها می خواهند مثلا چه چیزی را از استقلال ببینند. این حرف ها جوسازی است.

وی در مورد شرایط استقلال عنوان کرد: فعلا که 7 بازیکن ملی پوش را نداریم و قاضی هم هر روز به کلینیک می رود. در نتیجه فعلا تیم کاملی نیستیم. امروز هم که تمرین تعطیل است و فردا باید ملی پوشان خود را به سرمربی معرفی کنند و اگر امیر قلعه نویی تشخیص دهد شاید به آنها استراحت دهد و شاید هم ندهد.

سرپرست استقلال در مورد شام مشترک بین آنها و پرسپولیس تصریح کرد: من چنین چیزی را نشنیدم.

ماجدی در خصوص اینکه از سوی پرسپولیسی ها انتقاد شده که چرا باشگاه استقلال بابت انتخاب داور به کمیته داوران نامه داده است، اظهار داشت: ما این حق را داشتیم که نامه بزنیم و بگوییم فلان داور حضور نداشته باشد چون باعث تحریک هواداران می شود. این حق هم به صورت خواهش بوده و با کتک و جنجال که چنین خواسته ای نداشتیم. ما که هیچ وقت نمی گوییم فلان داور را بگذارید.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فامیل دور ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    کیسه کشان متوهم ! اینا از همون قدیم هم به توهمات توطئه و جاسوسی و سنگ زدن به قطار در حال حرکت و مربی پاک و .... مبتلا بودن و هستن
  • Majidi ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    0 0
    متوهم لنگ صغیر و طرفدارانش هستن که تا میبازن میگن داور استقلالی بود یا وزیر و ... رئیس فدراسیون استقلالی بوده!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس